UlrikaD!
UlrikaD, alla har väl sett henne här på hamster.ifokus?
Alltså, hon förtjänar verkligen en stor applåd och hyllning! På nästan varje inlägg när någon frågar efter något har hon varit där och hjälpt till! Hon tar ju sin tid att svara på flera frågor, då tycker jag hon förtjänar en stor applåd! Det är det minsta vi kan göra tycker jag :))
Tack UlrikaD, du är verkligen en hjälpsam toppen person! :D
( Finns säkert många fler som är som henne, hjälpsam, och tar sin tid, men just nu tycker jag UlrikaD förtjänar en stor applåd av hela iFokus! )
Go UlrikaD ! xD
Håller med! Ulrika förkänar verkligen det! :D
Heja 
*applåderar* :)
#3 :D
Jag gör samma här. :P :D *applåderar*
*Applåder*
*Klappar händer och tassar* :)
Agree! Alla creds till henne!! 
Sen att man har mer än hälften av alla hamstrar från henne, det är ju också bra! Underbara djur har hon fött upp!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
*applåder*
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

Men hallå, hejsan och hoppsan. Nu blev det pinsamt här.
Jag har väl bara för mycket fritid helt enkelt och tid att sitta framför datorn.
Tusen tack iallafall, allihopa.
*applåder och applåderar* *klappar alla händer och tassar*
Haha, jag visste väl att de flesta skulle hålla med :)
10# Du lär oss verkligen, du är typ min förebild bland hamsteruppfödare! :)
Kram // Selma!
Tummar och tassar upp!
applåder och kramar till dig Ulrika! utan dig så hade jag aldrig skaffat hamster!
Applåd! :) Utan dig hade jag ju inte haft mina älsklingar heller, eller iaf Lucy, säkert Estelle också! :')
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Appiåd kramar och allt det där till Ulrika från mig och mina nuvarande hamstrar. 

Idag också…jisses. Om man läste sånt här på forum varje dag man vaknade så skulle nog dagarna bli mycket roligare.
Gode tanker til deg Ulrika fra Anne-Hedvig også!
Jag applåderar jag med. Tack Ulrika för hjälpen med min tjuvparning, känns bra att ha fått hjälp av någon så erfaren. 
Håller helt med er!
Ulrika förtjänar verkligen en stor applåd! :D
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!

#18 Men är du här! Vad roligt att "se" dig!!!
Och jag fortsätter att vara små-generad här i mitt hörn.
Såklart ska Ulrika få en hyllning härifrån också.
Snäll, hjälpsam och go person. :)
Utan henne skulle jag inte haft dom hamstrar jag har idag. För det finns Ulrika hamstrar bakom alla utom 2 av mina hampisar, fast vem vet dom kanske har någon Ulrika hamster bakom sig också *fnis*.
:)
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
#21 Klart jeg prøver å følge med på hamsterlivet!
Kram til deg :-)
Håller med er alla och vilket superhärligt initiativ att uppmärksamma någon man tycker är extra duktig och hjälpsam! Ulrika är en stor tillgång i djurvärlden och förtjänar att hyllas lite extra! Tack för allt du lär mig om hamstrar särskilt!
Håller också med! *Applåder*
.
Mvh Alicia.
Instämmer! Bra att någon med så mycket erfarenhet och kunskaper vill ge av sin tid för att hjälpa andra människor och framförallt hamstrarna. Tack!
/Ingunn