R.I.P Ginova
Idag somnade snällaste, roligaste och knäpaste hamstern in.
En hamster som för mig betytt väldigt mycket, och det gör ont i hjärtat av att veta att jag inte kommer få se henne mera.
Exentrion's Ginova, 1/11-2010 - 19/8-1012.
Efter ha haft stora problem med övervikt, det senaste halvåret. Rasade hon i vikt den senaste veckan, men var fortfarande frisk och hade inte ont. Idag var hon väldigt slö, förkyld, hade knapt kvar någon balans och somnade tillslut in i min hand, i lugn och ro.

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Men åh.. nej 
Kan ju säga att hon är en av dom små anledningarna till att jag hittade till hamstervärlden. Fastnade för hennes charm och, med andra anledningar också såklart, kände jag att hamstrar ville jag testa och sen var jag fast.
Bedford saknar sin mamma.. och vi skickar varma kramar! Hon har verkligen lämnat den goaste hamstern någonsin! Han är verkligen underbar!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Beklagar återigen. Sötaste tösen:(
Beklagar!
Så fin hon var 
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Jättefina bilder! Verkar ha varit en kärleksfull hamster :)
Tack så mycket för er omtanke. 
Ja denna hona var riktigt speciell, och var anledningen till att jag började födda upp guldar. Hon finns i många av mina hamstraras stamtavla här hemma, som mor, mormor och mormorsmor, samt snart farmor.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Åh, beklagar verkligen. Så vacker hon var. :(
Beklagar. Hon var verkligen en av mina favoriter hos dig.
Rip Ginova! 
beklagar :(
Vad tråkigt beklagar, vila ifrid fin fina Ginova! :'(
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Åh nej inte Ginova :( en av de speciella hamstrarna som verkligen fastnat för mig här på sidan. Hade precis blivit medlem på sidan och kommer ihåg att jag såg hennes första bildtråd när hon precis flyttat hem till dig. Jag kom ihåg att jag blev helt kär och tänkte att herregud vilken fin färg! Att det fanns så vackra färger och teckningar på hamstrar som jag var ovetande om efter att ha köpt i djuraffärer tidigare. Hur som helst, beklagar förlusten. Vila i frid världens vackraste Ginova!
Beklagar :( Vila i frid Ginova!
Åh va tråkigt, lilla gumsan då.. hon var så himla vacker.
Min allra första (och hittills enda) sobel jag fått här hemma. Hon har verkligen haft ett bra liv hos dig!
Vila i frid Ginova, å tack för att du som ägare har berikat hennes liv och gett henne en bra tid här på jorden. Nu får hon sova gott i hamsterhimlen :'/
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Rip Gionova
En väldigt vacker flicka var hon
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
R.I.P
Med vänlig hälsning, Maria
Nej så synd……
I handen!, jag hade fått en chock och börjat gråta….
Beklagar verkligen, så fin hon var… kärleksfull ser det ju ut som verkligen ja… så söt med sina ungar!
R.I.P Ginova. Ha det bra där uppe där inga smärtor finns!
Men åh, nu blev jag faktiskt också ledsen
. Ginova verkade vara en riktig underbar hamster, hon var en av de där hamstrarna som var lite mer känd här på hamster.ifokus. Beklagar!
Vila i frid, Ginova!
Mvh Alicia.