Escada & Gucci
Äntligen är de här! , kom igår med transport ända från Stockholm.
Småtjejerna kommer från Coconut's och är två superfina små Sapphire Pearl tjejer,födda 23 jan. Ska se om jag hinner fota de idag, så var beredda på en ev. bildbomb. ;)
MVH Wilma
Grattis igen! :D
Åh va spännande! :D Väntar på bilder!
Ska bli jättekul med bilder på de små tötisarna.
Mamma och syskon hälsar!
Vad roligt, grattis till nytillskotten! :)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Grattis, vad kul 
// Nadja
Förlåt mig, har inte hunnit fota de alls! Igår hann jag iallafall ta några bilder snabbt, de är lite halvkassa men jag lägger upp de så att ni får se hur de ser ut iallafall. :)
Här har vi de två små tjejerna.
MVH Wilma
Gucci är snäppet mörkare i ansiktet än vad Escada är, tycker även att hon ser lite större ut. :)
MVH Wilma
Gucci & Dante (mjuhms hane) fick hälsa på varandra en liten,liten kortis. :)
MVH Wilma
Så söta de är! :)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
De har blivit så stora. Känner knappt igen de, men söta är de fortfarande!
Dom är super söta 
// Nadja
#16 naaw 
// Nadja
#10 Min lilla snuttis!
Helt underbart söta de är! Men ännu goare IRL! 
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Söööta små fluffiga dumbollar! Kääär
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
Jättesöta och fina 
Mvh Alicia.
Ojdå, skrev fel! Menade Dambollar ;)
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
De tackar så mycket! :)
MVH Wilma
Här kommer lite nya bilder på mina små pälsbollar!
Favorithörnet. 
MVH Wilma
Här har vi Escada! De båda två har blivit mycket större nu & de växer så att det knakar. :)
MVH Wilma
Ursäkta för de urkassa bilderna, har som sagt inte hunnit redigera de & inte orkat bygga upp någon riktig "fotostudio".
Här har vi Gucci, som dessutom skrämde LIVET ur mig här om dagen, hon hade tagit sig ner från soffan & krypit in i ett litet hål under spisen & diskhon, letade i hela lägenheten & hörde tillslut krafs från köket. Mitt hjärta slog säkert 100 slag i sekunden & det ända jag tänkte var "Ska jag sitta här & höra henne krafsa tills hon svälter ihjäl?" Men så lyckades jag slita loss "luckan" & under där var det ju en massa sladdar,rör & elkontakter & nu var det verkligen kört tänkte jag, då hon var på andra sidan där jag inte kunde komma åt. Men efter en liten stund så såg jag en liten nos sticka ut ur hålet där hon förmodligen kommit in & jag nästan kastade mig över henne, haha. Lite skitig & dammig var hon men på världens bästa humör, hon hade säkert haft det jätteskoj, ännu roligare var det väl att matte hade varit så orolig .. ;)
MVH Wilma
Avslutar med denna bilden på Escada, blev inte många bilder denna gången men ska försöka plåta de lite mer så fort jag hinner! :)
MVH Wilma
Åh, vad fina dem båda är!
På bild #29 ser det exakt ut som min Tingeling, hehe
.
Mvh Alicia.
#30 Visst är de! 
& Hamstrarnas lukt är nog en av de godaste lukterna som finns, jag kan sitta & sniffa på de i evigheter!
MVH Wilma
Här kommer även lite nya bilder på Escada & Gucci!
Gucci är enorm om man jämför med Escada. Kämpar med att få Gucci ner i vikt medans jag vill ha Escada upp. Gucci väger uppåt 70 g (& hon är inte stor i kroppen utan bara "fet"). För ca en månad sen var Escada bara skinn & ben, konstigt då båda äter (vad jag ser) exakt lika mycket. Nu har hon iallafall blivit lite större & det är jag glad över.
Tjockisen
MVH Wilma
Tänk att de snart är 7 månader, vad fort tiden går!
Gucci på bild igen.
MVH Wilma
Lillsnuttan igen.
Hon är minst utav alla men har garanterat mest energi. FULLT ös, hela tiden på lillan!
MVH Wilma
Avslutar med denna bild, Esacada till vänster & Gucci till höger. Visst ser man skillnad! Men ännu större skillnad i verkligheten.
MVH Wilma
Jättefina tjejer! Brorsbarnen här hemma vinkar
.
Mvh Alicia.
#39 Hihi! De vinkar glatt tillbaka. 
MVH Wilma