Hamster iFokus

Hamster

Etikettandra-djur
Läst 1861 ggr
Mathilda8810
1

Foto tävling

Foto tävling ladda upp en bild på din egna söta hamster sen när jag skriver att tävlingen är slut kan ni börja rösta på en bild ni vill ska vinna man ska skriva om sin hamster men man får inte ta en bild från Google utan att fråga ägaren den som vinner får göra foto tävlingen 2 men ett tema ska vi ju ha det kan va sommar tema!!! (:

BlackandBlue
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är min lilla goding Juliet. hon är en väldigt pigg hamster med väldigt mycket energi och om hon fick bestämma skulle hon vara utanför buren hela dagen och bara utforska. hon älskar sånna godispinnar man köper i djuraffären, men  när matte bakar hamsterkakor till henne blir hon oxå glad o tar tacksamt emot dem och går iväg o gömmer sig när hon äter dem.

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Mathilda8810
0

#1 Nawwww va söt hon är!!! (:

BlackandBlue
0

#2 hon är en riktigt godbit :) var ute och tog nya kort på henne innan :)

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Mathilda8810
0

Jaha va kul (:

Evovva
2

Det här är nyförvärvet Suni. Det är middagsdags andra dagen hon var här.

Men hon ser mest undrande ut och funderade nog på om det gick att äta.

Hon smakade till sist ett litet riskorn och några kyckling bitar. Flört

Michaela98
0

Det här är en bild på min förra hamster Rufus då jag inte hadde några *sommar* bilder på Melvin än ;)

Frosstis
1

Gick ut och fotade puff, det blev 100 bilder.. Tungan ute Svårt att välja ut så söta bilder.. Men här kommer en av mina favoriter..

Cafesinner
1

SVÅRT att välja en bild, men här är min lillkille som är ungefär ett 3/4 år gammal. 
Han är en nyfiken och social kille som alltid ivrigt tittar upp när han hör mig, men som mycket hellre utforskar sängen än att gosa med matte. Ligga still är ju inget kul!
Han charmade till och med min mamma till att få bo hos henne trots att det är husdjursförbud…haha. Han är lite kändis på mitt internat också och folk frågar nu inför skolstarten om jag ska ta med mig "dammtussen" :3  
Och för att få in lite fakta är han LH BÖ Satin :) Offwhite!

Mathilda8810
0

Va söta alla dom är fårtset att skicka bilder

Frosstis
0

#7 Byter till denna:

Emmny
1

Måste det va sommar bilder ? Jag lägger upp en bild som inte är så somrig iaf , hoppas det är ok ?

Det här är Snögatans Blue sky som är en cool liten tjej som älskar äventyr och vill alltid att det ska hända nåt ! Hon är i färgen Sapphire pearl. Jag älskar henne och tycker att hon är nåt av det sötaste jag sett.

Hälsningar Mig och mina hamstrar !

Ha det bra !

Evovva
1

Såg inte att det skulle vara sommarbilder.

Så jag får väl byta till min dotters hamster Ustrella i sommarklövern då. Flört

goldenhamsters
1

Fideli ute i gräset, det tyckte hon var roligt :)

Mvh Alicia.

Mathilda8810
0

Va söta fårtset att skika bilder #8 & #11 det är okej för visa hamstrar rymer om det är i gräset(: