Dagens skratt
Bidra gärna med era roliga händelser.
Här kommer min:
Alldeles nyss pratade jag med min mamma i telefonen, gick vid spisen där min kära sambo stekte grillkorv….
Skulle jag inte ha gjort för det "spottades" rejält när korvarna sprack upp. Det slutade med att jag fick en "spott" på handen jag höll telefonen med. Skrek aj fn och tappade telefonen i golvet, böjde mig fram för att plocka upp den igen. Då fick jag en till "spott" på ryggen där tröjan glipade. Vad är oddsen för det? hahaha….ont men roligt om man ser det komiska i det.
Välkomna med era berättelser nu.
Haha.. har tyvärr inte hänt så mycke roligt/klantigt för min del .. fick visserligen en sop i huvudet men det är vardagsmat när man jobbar med städ (slängde upp min jack på en hylla å den råkade dra med sig en sop ner i huvet på mig..)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#1 Haha…måste med sett lite komiskt ut.
hehe.. men inte lika roligt som att få spotte-fräs på två ställen, tyckte du gjorde det väldigt bra! ;) jag får uppdatera med nåt skojsigt här sen om jag råkar flumma lite men just nu ligger jag mest och snorar, nyser och tycker synd om mig själv för att ja blivit sjuk igen. Blev ju aldrig riktigt frisk emellanåt ens 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Haha min mamma och jag var ute och rökte imorse, vi såg en polishelikopter rakt ovanför vårat hus. Båda tittade rakt upp i himlen och ramlade baklänges ner i snön.. De måste ha sett lite roligt ut.. :P Annars har de inte hänt så mycket.

#4, haha xD
hahaha, seriöst… båda två? Herre gud…. *fniss* har ni aldrig sett en helikopter förut eller hahaha
_
#4 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ojjsan caps, men seriös det var kul!
*fniss**harkel* Jag brukar plötsligt komma ihåg det här och börja gapskratta helt plötsligt….
Jo, det var en gång när jag var inne på toan och tvättade händerna…
Plötsligt tror jag att jag gjorde nåt, ttyp satte på kranen i högsta sprutt, och samtidigt råkade hålla för med händerna så det sprutade rätt i facet på mig, och sen tittade jag mig själv i spegeln och tänkte: Det måste ha sett roligt ut, för jag stog där med en förvånad min i facet och tänkte… så började jag gapskratta och skulle sätta mig på toalocket och slappna av lite så jag slutade skratta… gissa vad, jo, toalocket var öppet, så jag var på väg ner i toan ungefär en decimeter, sen ställde jag mig snabbt och förskräckt upp och tittade på toan… så förstås började jag gapskratta igen, och fick ont i magen så jag ramlade ner på golvet och låg där och sprattlade tills alla i huset kom och frågade vad som hade hänt, om jag hade ramlat ner i toan, (för jag hade varit där inne en stund då,) och då skrattade jag bara ännu värre…. så kan det gå! xD
Jag vet att det är ett gammalt inlägg men…
Hahaha ja men ibland undrar man vad tusan man håller på med ;D
_