Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningvintervit
Läst 1015 ggr
Emmny
0

Boy + Snögatans Blue sky

Nu beräknas Sky snart föda och jag ser fram emot den är kullen, både Sky och Boy har fantastiska personligheter, alltid snälla och med gott temprament. Hoppas på en stor kull.

e: Boy Färg:Mandarin

Boy är en hane på 8 månader . Han har fått en kull som alla är friska och krya i och har kommit till bra hem.Han är en stilig liten herre som gärna vill sitta i handen och mysa.

u: Snögatans Blue sky Färg:Sapphire pearl

Sky som vi kallar henne är en hona på 3 ½ månader som ska få sin första kull . Hon är en otrolig liten tjej som älskar äventyr. Hon kommer från Snögatans i Gävle som avlar fram otroligt fina hamstrar.

Vi finns i Lund ( Skåne ) .Det är bara att lämna intresse. Bilder kommer.

Hälsningar Mig och mina hamstrar !

Ha det bra !

Emmny
0

putt ;)

Ha det bra !

Emmny
0

Just nu föder min lilla tjej ! Skulle sätta in färskmaten och då kom hon ut med blod därbak. Hoppas inget går fel och att det blir många små marsipangrisar ;)

Ha det bra !

[Marro98]
0

Grattis då! :)
Ååh älskar mandarin :')

Emmny
0

tack <3

Ja , dom är så fina ! Kommer säkert nån sån i kullen , har ju två stycken  mandariner här hemma. Och den ena är ju son till pappan till den här kullen.

Ha det bra !

Emmny
0

Tänkte ladda upp en bild på Boy senare , har dock ingen bra på Sky.

Ha det bra !

[Marro98]
0

Juste skulle inte Boy vara med i OS? :)

Lycka till med alla bebbar nu då! ;)

Emmny
0

joo , det skulle väl du också med Tindra ;) Lycka till !

Tack så mycket !

Ha det bra !

Emmny
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på mamman Snögatans Blue sky . Det var nog tvärtom , jag hade ingen bra bild på pappan , hehe ! Jag får leta upp en senare ;)

Ha det bra !

Emmny
0

Har tagit lite foto på Boy , lägger ut dom så fort jag har laddat över dom till datan ;)

Ha det bra !

Emmny
0

putt !

Ha det bra !

[Marro98]
0

Japp, Tack detsamma! :D

Ååh va fin! :')

Emmny
1

Ja hon är verkligen en skönhet ! Hon var ute en stund och åt , såg att magen var betydligt mindre. Kanske jag också hörde lite pip inifrån kartong huset. Längtar till dom kommer ut !

Ha det bra !

Emmny
0

Jag kan registrera dom i svenskahamsterföreningen, det gick bara lite fel när jag skulle registrera mig och om man inte har gjort det kan man inte registrera djur . Jag betalade in och gick in och registrerade mig när jag hade fått mejlet , men glömde att skriva in min regg nummer så måste vänta på ett mejl till och ta bort det kontot och göra ett nytt ….uhh ! Annars kan jag ju göra det när dom redan kommit till sitt nya hem och skicka stamtavlan hem till köparen , men det är ju alltid lättast att ge den samtidigt som dom hämtar hamstern ;)

Ha det bra !