Hamster iFokus

Hamster

Etikett: guldhamster
Läst 443 ggr
Smulipop
0

Snälla skriv hamsterfaktlänkar!

Jag ska börja läsa på om hamstrar alvarligt nu, efter att jag hade gjort ett misstag…. inte nått som hände med min hamster, men jag kommer nog aldrig kunna förlåta mig själv för det… :/ så om ni har några tips på sidor ni brukarläsa på/tycker e bra, skicka gärna en länk! Jag tar emot alla med ett leende!Glad

Tacksam för länkar (xD)

//Den läsande

Smulipop
0

SNÄLLAAAAAAAAAAAAAAAA e det ens nån vaken?ObestämdRynkar på näsan

[turv]
0

Jag har läst mycket artiklar här på hif :) Hjälpte mycket. Vaf är det för fakta du letar efter, är det bara basfakta om hamstrar eller guld/dvärg? :)

Smulipop
0

ojj hur kunde glömma att skriva det, det är guldhamster så alla vet det…

Flöffo
0

Jag brukar söka på fakta här på iFokus och så läser jag artiklarna.

Men sen även dessa sidor:

http://www.zoonen.com/forum/visaforum.asp?cid=1569970

http://violetpetshamstrar.weebly.com/ (min hemsida :P)

Och google.Söker på lite olika typ: Fakta om hamstrar,hamster uppfödare, hamster avel , hamster mat.Ja allt man behöver veta Glad

//Flöffo

Smulipop
0

#4 jag har sett din sida, har skrivit ner dina recept…. min älskling älskar det absolut!!!! Har du kommit på allt det själv? Tack så mkt, zoonen har jag inte tittat på än. Det ska jg!Skrattande

Michaela98
0

Vill du ha en guldhamster nu :D

Flöffo
0

#5 Så bra , dock är det en annan sida om bara hamstrar.Nja.Vissa ja men andra har jag hittat på internet och utvecklat.Te.x morots kakorna (tror jag dom hette) hittade jag på en kanin fakta sida men bytte ut vissa ingredienser och ändrat formen på kakorna. Glad

//Flöffo

Smulipop
0

#7 ok, men det var iaf bra fakta på zoonen! Har läst igenom allt 2 gng nu, så lite har iaf fasnat!Glad

#6 vem då?

Michaela98
0

#8 du XD

Smulipop
0

Jag har redan en guldhamster!ObestämdGlad

Michaela98
0

jaha…. Men aaaaaaah jag mixar ihop dig med ngn annan XD Sry..

Smulipop
0

aa ok, ingen fara…Flört sånt händer vettu!Skrattande