Tatuering!
Tänkte att folket här säkert skulle uppskatta vad jag skaffat mig på armen! Har tagit 3 sittningar och ett antal tusenlappar, men nu är jag nöjd! :)
Om det ser blekt ut så är det blixten, och bladen vid framtassen är alldeles nygjorda så de är lite starkare i färgen!
oj, men den var ju jätte jätte fin :) Passade jättefint på armen också!
Jättefint! Gillar kindpåsarna ;)

#1 Tack! :) Ja jag blev jättenöjd med placeringen, funderar på ett gäng med dvärghamstrar på andra armen när plånboken återhämtat sig…

#2 Tack!!
Åh, jättesnyggt!
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

#5 Tack! :)
Häftig! :D

#7 Visst är den! :)
Läcker tattuering! Gillar den högt! SNYGG!
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

#9 Tack så mycket!!
Wow :D skitsnygg!!

#11 Tack :D
Ååå vad coolt! Jag har nog aldrig sett hamstertatuering förr. Att jag inte tänkt på det! Klart du ska ha dvärgar också ;) Glöm bara inte att visa upp dom här sen hihi

#13 Haha ja det var min tatuerares första hamster han gjorde, första skissen han gjorde ritade han en lång svans på! :) Har länge velat ha en tatuering och det enda jag kan tänka mig att man aldrig kommer tröttna på är en söt hamster, har ju älskat hamstrar sen jag var 6 år så håller nog i sig tills jag blir pensionär också!
Hihi ja det är inte lätt att veta om man inte är hamstermänniska själv. Tur det upptäcktes innan han började. hade inte varit så roligt med en Guldråtta på armen kanske ;)
Ja det gäller ju att hitta motiven man känner för och tror sig kunna känna samma sak för om 20 år. Är sååå sugen men kan varken bestämma motiv eller lyckas vinna på lotto så jag tycker att jag har råd ;)