Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 447 ggr
Michaela98
0

Klarar sig själv?

Hej! Jag ska åka till göteborg tidigt imorgon och min söta lilla hamster är då själv hemma :O Jag är borta från Torsdag tills på Lördag och om jag fyller på lite extra med allt kommer han nog att klara sig men vad tror ni? ;)

[Em_I_Am]
3

Jag hade ordnat djurvakt. Har du ingen som kan komma inom och kika till din hamster en gång om dagen? Man får enligt lag inte lämna sina djur på det viset. För även om de egentligen skulle klara sig med extra mat kan mycket hända. Vattenflaskan kan gå sönder så de inte får vatten, de kan skada sig eller bli sjuka.

Novis10
0

Håller helt med Emma. Saker kan hända medans du är borta även fat det inte är det troligaste. Så jag tycker du bör skaffa någon som kan kolla till honom.

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Michaela98
2

Jag ska kolla med pappa för det ni säger har jag aldrig tänkt på! Herregud vilken tur att jag hittade den här sidan ;) den har lärt mig massor!

[Em_I_Am]
1

Hihi jaaa hamster i fokus är guld värt! Man lär sig nytt varje gång man är här :-D

Michaela98
0

Sant så sant ;D

Frosstis
0

Hör med dina grannar om de kan komma och fylla på maten och ge vatten varje dag :) Någon grönsak också, ge honom aktivering i buren så han inte har tråkigt.