Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1015 ggr
Slugawoo
0

Feedback! (OT)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla.

Jag skulle gärna vilja ha lite feedback och konstuktiv kritik gällande min hemsida. Har jobbat länge med den och nu vet jag itne vad jag kan tillägga så, ja, lite feedback vore jättesnällt :)

http://slugawoo.wix.com/slugawoo

[Alenzi]
0

Lite OT, men… Neopets-spelare, antar jag? :)

Slugawoo
1

1# haha ja en gång i tiden xD men det namnet använder jag fortfarande överallt på internet, det har liksom hängt med från neopets tiden (typ 7-8 år sedan :P)

[Alenzi]
0

Usch ja, det var verkligen bättre förr.. :( hihi, blev så inspirerad av ditt nick att jag var tvungen att logga in och hämta ränta och köpa aktier ;) Mina döende djur stirrade anklagande på mig, så jag stängde kvickt ner eländet igen!

Lemonneater
0

Enklast är att lägga ut en hemsida med så man kan komma in direkt till den :)

Slugawoo
0

-.- jag visste att det var nått jag hade glömt XD

http://slugawoo.wix.com/slugawoo

Lemonneater
0

Galleri: En smart sak är att lägga ut en kategori med aktuella kullar och en med gamla kullar så att de inte är blandade :). Känns lite dumt om man blir lite kär i en hamster och så visar det sig vara en från en gammal kull.

Annars var sidan en riktigt toppensida! Bra information på hamsterfakta, snygga bra tydliga bilder. bra information om dig själv och meningen/målet med din uppfödning. Trevlig information med andra ord! Trevliga färger och riktigt riktigt trevligt att titta in till din sida :D. Love it!

[Marro98]
0

Snygg sida!
Den hade bra fakta & var väldigt trevlig & glad att komma till :) Man bli verkligen köpsugen när man läser din hamsterfakta! :)

Den är jätte bra! Skrattande

Zorro_Tiger
0

SUPER fin hemsida! Hade gärna köpt en hamster av dig om jag inte bott så långt bort och om jag hade fått ;)

Tycker det är jätte bra hamster fakta du har med :) Speciellt det med färgerna är bra :D

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

[Ingunn_1969]
0

Fin hemsida! Enkel att läsa och fin design.

Mvh Ingunn

www.snogatanshamsteruppfodning.com

Frosstis
0

Jättebra och fint :) Det är lite svårt att läsa vit text på turkos bakgrund, men det är fint och det funkar :) Annars är det jättebra.

Slugawoo
0

tack alla ^^

_Charlie
1

Jag tycker hemsidan är jättebra och informativ, tyvärr får jag otroligt ont i ögonen av den vita texten på den turkosa bakgrunden, när jag scrollar ner och samtidigt har ögonen på texten blixtrar det i ögonen.

Jag har inget synfel, så jag tänker att om det gör ont i mina ögon kan det nog vara mer problematiskt för de som har problem med ögonen.

Annars tycker jag som sagt sidan är jättebra upplagd. :)

Frosstis
0

Nu när jag är inne på min data (den andra är en laptop) så syns texten alldeles utmärkt, så det är olika för vissa datorer antar jag :)