Kissar ovanligt mycket
Det är nu nästan en vecka sedan vi parade Panda och . Hon har gått upp några gram och hon brunstade inte den tredje, fjärde eller femte dagen. Nu kissar hon ganska mycket. Mer än vanligt. Vad kan det bero på?
MVH FiffiLiina
Putt
MVH FiffiLiina
Vet faktist inte .. hon kanske dricker ovanligt mycket vatten? åh, jag vet verkligen inte! Hoppas allt är bra med föräldrarna <3
Kram // Selma.
Ja kanske det :) Ja de mår bra;) Idag är det åtta dagar sedan parningen och hon har inte brunstat så jag hoppas att hon är dräktig! Hon har redan börjat bygga ett jättestort bo också och hon har börjat blivit rund på magen så som sagt så hoppas jag att hon är dräktig!:)
MVH FiffiLiina
Någon annan som har någon ide?:)
MVH FiffiLiina
om man get henne mycket gurka eller någon annan vattenrik grönsak/frukt så kissar dom väldigt mycket då det innehåller mycket vatten. Jga gav min hamster en ganska stor bit gurka och plus annat gott och jag gav ungefär samma nästa dag och då kissade hon ner hela sandskålen på ett dygn, haha ;)
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
Diabetes drabbar mest dvärgar, men även guldisar kan få det. En del dvärgar kan visa socker i urinen medan de är dräktiga, men att det sedan går tillbaka. Första tecknen på diabetes är att de kissar mycket och dricker mycket. Så håll lite koll på vattnet.
#5 Okej, tack för svaret! Nu när du skriver det så har jag ju gett henne ganska mycket gurka m.m. Det kanske beror på det…:)
#6 Tack för svaret! Hon dricker som normalt så det kanske är att jag givit henne lite för vatterik mat?:)
MVH FiffiLiina
#7 Det låter ju mest troligt att hon kissar av den anledningen då :)
#8 Ja förhoppningsvis så är det det.:)
MVH FiffiLiina