Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1096 ggr
Candela
0

Botten-mått på Samla?

Skulle någon kunna mäta hur stor botten den största samla-lådan från IKEA har? Misstänker att de skriver ut det största måttet på IKEAs hemsida, dvs där uppe vi kanten.

Candela
0

Äh, det är skitsamma. Var på IKEA idag, och deras största samla-låda har tagits ut ur sortimentet.

Roxie
0

Va?! Har den? :/

// Sofia

Luisa
0

Vaaa??? Rynkar på näsan

Luisa
0

den finns kvar på ikeas hemsida…

MimmiSötiz
0

Whaat! :O Neej! Isåfall får jag väl köpa 2 st,och sammanfoga dem med ett rör eller något..Obestämd

~Djuren ger din själ en kick~

NaDa...
0

NÄ? :(((

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

UlrikaD
0

Den kanske bara var slut just nu på varuhuset. Det går ju i perioder det där.

Candela
0

Nej jag fråga en som jobbade där. Hon sa att de kommer sluta sälja den (sen kanske det finns vissa kvar på en del ställen, men här har den redan hunnit ta slut).

WilmaP
0

Åh jag som hade tänkt köpa en sådan. :(

Candela
0

Eller så kanske de skulle sluta sälja den på just mitt IKEA? Obestämd Jag vet inte riktigt vad hon menade. Hon sa bara att de skulle sluta sälja den största storleken.

Candela
0

Enligt IKEAs hemsida så finns den kvar på flera varuhus i landet (men inte överallt). Så du får väl gå och köpa en innan det eventuellt är försent.

Lojs
0

När jag var på IKEA senast så sa de bara att de inte hade den storleken, och att den fanns på det andra IKEA-varuhuset i Göteborg.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Crest
0

Puttar upp tråden, finns det någon som skulle kunna mäta? Det är ganska akut så vore jättetacksam för snabbt svar! :)

Frosstis
0

63x48 ungefär.

Crest
0

Tack!! Behövde mitten för att göra en ram att dela av med tills imorgon när min nya gerbil kommer. nu löste det sig på annat sätt men tack så mkt ändå :)