Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 733 ggr
ajanki
1

Thunder *bildtråd*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var nu ett tag sen jag fick hem sötnosen Thunder från LinneaJohaanson.

Han är en underbar liten killeKyssså tänkte nu att han ska få en egen bildtråd, har inte så många bra bilder än men börjar med två, kommer säkerligen fler snart:)

Min hamsterhemsida: http://al-shen.weebly.com/

Min mushemsida: http://anettesmousery.weebly.com/

LinneaJohaanson
1

Åhh tussen då  Kyss

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Hamsterlycka
1

Så söööt! Ska snart hämta hans syster hos Linnea, längtar som en tok! :') Tror att lillsessan vinkar till sin ursöta bror <3

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

ajanki
0

#2 Skrattande

#3 Ja, visst är han:) Förstår att du längtar efter lillsessan!! Thunder vinkar tillbaks till sysrran:)

Hamsterlycka
1

Jättekul att man kan följa iallafall ett av hennes syskon här också! Glad Haha ja, alltid så himla spännande när man ska få en ny hampis! Och nu ska jag ju få en choklad, som jag alltid drömt om. Och på det satin också, det satt ju inte helt fel det heller Kyss.

ajanki
0

Ja, det är kul att följa syskonen på bilder!! Förstår att du är glad när du fått tag i det du velat ha så längeSkrattande

Så då väntar jag på att få se bilder på henne!!

Hamsterlycka
1

Haha precis, älskar det! Känns så bra att jag äntligen ska få en liten chokladboll Kyss.
Haha absolut, bilder kan jag garantera! Hon ska få en egen tråd här har jag tänkt! Skrattande

Ska inte bomba din tråd mer nu med massa annat än vad den handlar om Oskyldig

goldenhamsters
0

Aw, vilken söt hamster Kyss Gillar namnet också, det låter rätt coolt faktiskt, Thunder.

Mvh Alicia.

ajanki
0

#8 TackSkrattande

Ja, Thunder är ett fint namn, han är från Linneas väderkull där alla hamstrarna heter nåt vädernamn:)