Onyttigt eller funkar det?
Köpte nyss en ny musli som jag tänkt att blanda ner i min dvärghamsters mat, jag undrar om innehållet fungerar eller om det är onyttigt eller farlig.
Innehåll:havregryn,veteflingon,russin 13%, rostade kornmatflingor, (korn, Oligofruktos,salt) , Torkade aprikoser7% (innehåller sulfit), cornflakes, rostade hasslenötter 5%, rostad vetekli, rostade kokosflingor, Kan innehålla spår av madel, cashewnötter.
Kan någon snälla se om det ser ut att fungera att blanda i min hamster mat?
Det är socker och salt i blandningen, så nej denna müsli skulle inte jag blanda ner i min blandning.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Det är nog för mycket nötter, det är väldigt fett ^^ Och torkad frukt är väldigt sliskigt och ska bara ges då och då.
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Okej tackar, Då blir det att jag får äta den själv, och det har jag inget imot (Y)
Vad för musli ska man köpa som man kan blanda ner?
#3 Jag köper axa grynblandning och köper sån musli som man kan plocka själv, då många blandningar har salt i sig, eller så är det blandningar som har socker (torkad frukt).
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
AXA grynblandning är en bra bas
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D