Alladin x Panda planeringstråd
Imorgon planeras en parning ske här hemma och detta kommer bli min första kull så jag är väldigt förväntansfull!
Föräldrar är: Queens Panda silvergrå kh och Mapilamis Pavlo creme lh
Förväntade färger är: offwhite, creme, silversobel och sobel, även mink, koppar, silvermink.
Båda föräldrarna är helt underbara och har underbara personligheter!
Parning kommer som sagt att ske imorgon om jag hittar hennes brunst. Jag kommer ta 200 kr/ unge och de kommer ha stamtavla och vara registrerade i Svenska hamsterföreningen. Ungarna kommer att finnas i Örebro men transport brukar inte vara något problem, det finns ju djurtransport iFokus ;)
Har du frågor, vill lämna en intresseanmälan på en unge eller vill veta mer om föräldrarna så är du välkommen att kontakta mig här eller via mail: jeffi_eriksson@hotmail.com
Ni får gärna hjälpa mig lite mer med vilka färger som kan komma, är fortfarande inte helt säker 
MVH FiffiLiina
Roligt!
Dock kan du inte få silversobel, sobel, silvermink, mink och koppar. :/ Då ingen av föräldrarna är umb.
Men du kan få silvergrå, creme och offwhite. Du kan även få rödögda elelr brunörade om föräldrarna bär på det. Lycka till! 
Tack! Jag kanske ska skriva upp hela deras stamtavlor? Här kommer de:Men jag kan skriva allt som finns i stamtavlan: Hans mamma: Creme sö långhår Hans pappa: Creme sö långhår Hans mormor:Sobel långhår satin Hans morfar:Creme långhår Hans farfar:Creme långhår Hans farmor:Sobel långhår satin Hans mormors mor: Creme långhår Hans mormors far: Silversobel långhår satin Hans morfars mor:Offwhite långhår Hans farfars mor:Creme långhår Hans farfars far:Creme långhår Hans farmors mor: Offwhite långhår Hans farmors far:Silversobel långhår satin Hennes mamma:Vit sö mö långhår Hennes pappa:Silversobel korthår Hennes mormor: Vit sö mö långhår Hennes morfar:Offwhite långhår Hennes farfar:Normalfärgad umb långhår Hennes farmor:Silversobel homozygot korthår Hennes mormors mor: Silversobel satin långhår Hennes mormors far:Vit rö långhår Hennes morfars far:Silver svart långhår Hennes morfars mor:Silversvart bandad korthår Hennes farmors mor: Offwhite bö långhår Hennes farmors far:Silvergrå umb långhår Hennes farfars mor: Creme sö långhår Hennes farfars far:Silvergrå umb långhår
MVH FiffiLiina
#2 Ja, då kan du få creme, offwhite och silvergrå. :) ev nf också. :)
#3 jaha tack!:)
MVH FiffiLiina
Just nu luktar hon pyttelite så än är det inte dags men snart förhoppningsvis :)
MVH FiffiLiina
Nu luktar hon betydligt mycket mer så jag hoppas att det är dags snart!:)
MVH FiffiLiina
Såg att jag hade skrivit att mamman är silvergrå, hon är ju silversobel^^
MVH FiffiLiina
ja, men då kan du få silversobel, creme och sobel också. :)
Så jag kan få silversobel, sobel, creme, offwhite, normalfärgad?:)
MVH FiffiLiina
Nej, du kan få creme, offwhite, silversobel och sobel! 
Okej, tack!:)
MVH FiffiLiina
Kul med första kullen, ska själv ta min första snart. Lycka till 
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
#12 Ja jättekul ska det bli! Tack detsamma!:)
MVH FiffiLiina
Bra att veta är väl att föräldrarna har inte varit någon annanstans utanför huset förutom hos min kompis men hon har inga hamstrar ch har inte varit i kontakt med några hamster under denna papova-tid. Jag har inte heller träffat några andra hamstrar än mina egna under denna tid. Ingen högbrunstning hittad än men hoppas att det kommer snart;)
MVH FiffiLiina
Nu har parning skett! Om ni vill läsa mer om det kan ni läsa min tråd som heter Alladin x Panda 
MVH FiffiLiina