Velox har somnat in
Allra käraste Velox har lämnat mig idag. Nu ikväll då jag pysslade med hamstrarna hittade jag honom i sitt hus, där han somnat in. Det var inte någon överraskning direkt eftersom han saktat ner tempot mycket de senaste veckorna.
Velox kom ursprungligen från Sulfidas uppfödning och bodde hos en vän till mig. Senare blev han omplacerad, för att slutligen landa här. Jag hann ha honom i några månader och han blev 2 år och 5 månader gammal.
Velox var en fantastiskt fin och mysig hamster som för alltid kommer att finnas i mitt hjärta. Han är far till min Criollo och jag hoppas att han får lev alika länge som Velox gjorde.
Beklagar 
Styrke kramar till dig!
R.I.P
Beklagar sorgen.
Vila i frid Velox ♥
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Beklagar sorgen! Vila i frid! 
Beklagar :( Vila i frid Velox!
Tröstkramisar<3<3<3
Rest In ☮ Verox.
Velox *

Beklagar sorgen:(
Men det är ändå ett långt och bra liv för en hamster. Tänk vad tiden går fort, jag födde upp Velox mamma, Ice.
Hoppas Velox son får leva och vara glad länge till!
#7 Åh, jag har alltid tyckt att Ice har varit så vacker på bilder jag sett. Ja, det var ett fint liv för en kille som Velox. Han fick leva länge och jag är glad att jag kunde spara en av hans bebisar.
Tack alla, det värmer. :)
Beklagar, min hamster somnade också in idag fast hos veterinären. Så himla tråkigt, det är ju familjemedlemmar som lämnar en
. Tröstkram!
Mvh Alicia.
Beklagar :( Han hade det bra hos dig! Åh lilla velox
Vila i frid lille Velox :'( Men skönt att höra att han levde länge och lycklig! Hans bror Vivaldi som flyttat till Holland somnade också in för ett par månader sedan.. Resten av kullen vet jag faktiskt inte.
// Sofia
Lilla gubben då, han fick ett långt och bra liv iaf.
Vila i Frid lilla Velox
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Jag beklagar. :( vila i frid Velox!
Beklagar! R.I.P Velox 
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'