Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 764 ggr
FiffiLiina
0

På torsdag

… förväntas en parning ske här hemma. Detta kommer bli min första kull och jag är väldigt förväntansfull. Det jag är mest orolig över är att jag inte ska hitta hennes brunst men hoppas att jag kommer göra. Förhoppningsvis så kommer den framtida pappan vara Mapilamis Pavlo och mamma kommer förhoppningsvis vara Queens panda silversobel kg Jag har läst på i flera år sp kunskap har jag allt men kommer säkert att fråga lite eftersom jag brukar vara väldigt nojjig ibland^^ Det borde väl räcka om jag kollar om hon högbrunstar var tredje timme va? Eftersom de högbrunstar ca 4 timmar så borde väl var tredje bli bra?:)

MVH FiffiLiina

FiffiLiina
0

Mapilamis Pavlo är förresten crème lh;)

MVH FiffiLiina

FiffiLiina
0

Och kh ska det stå inte kg;)

MVH FiffiLiina

[Marro98]
1

Tass på den här tråden! :)
Har sjävl funderat på att hitta en fin hona & para henne med Topas troligen den här hösten :) Alltid bra med lite extra kunnskap :)
Hoppas att parningen går bra & att det blir massa fina bebbar ;D

Roxie
1

Om du är osäker på hur hon brunstar är det bättre du kollar varje eller varannan timme. Är du säker på att hon ska brunsta på just torsdag? :) i såfall är det ju en fördel. Högbrunsten kan vara allt från en halvtimme upp till flera timmar, därav kan det vara riktigt svårt att hitta brunst på vissa honor. Lycka till! :)

// Sofia

DenLillaTofflan
1

*tass*

FiffiLiina
0

#3 Ha lite extra kunskap skadar ju aldrig! Tack, ja det hoppas jag med!:) #4 Om jag har räknat rätt så borde det bli på torsdag. Okej så då kollar jag henne varje timme istället;) Tack sp mycket för hjälpen!:)

MVH FiffiLiina