Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 636 ggr
gulzebra
1

Nytillskott

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Några månaders velade fram och tillbaka resulterade i att jag till slut bestämde mig för att det blir en hamster. Poff så har jag plötsligt en hamster hemma, gick snabbare än jag trodde Tungan ute Så får jag presentera, Lytchi Skrattande

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

gulzebra
0

Lytchi

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

gulzebra
1

En sista :)

_Charlie
0

Oj vilken sötboll! Grattis! :)

Betyder namnet något speciellt?

gulzebra
0

#3: Det vete sjutton, namnet har uppfödaren gett henne. Men med tanke på att resten av kullen har fruktnamn så antar jag att det är från frukten litchi namnet kommer Skrattande

_Charlie
1

Fruktträd från Kina berättade Google. Skrattande

gulzebra
0

Och verkar så jäkla gott, borde nog provas nån dag Skrattande

_Charlie
0

#6 Ja jag såg det, många som lovordade frukten! :D

[Marro98]
0

Grattis! Skrattande
Gud vliken liten sötnos ;D

Linda3046
0

Jättesöt! :) Jag har smakat den frukten men vart inte alls förtjust.. Men resten av min familj verkade gilla den, så det är nog ändå värt att testa trots min åsikt ;)