Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningvintervit
Läst 838 ggr
Emmny
0

Bli döpt efter din hamster :)

Snart ska Louie få sin andra kull :) Jag har bestämmt att jag vill döpa kullen efter andra hampisar här på Hif ! Så skriv vad era hamstrar heter så kanske en i kullen blir döpt efter just din hamster ! :)

Hälsningar Mig och mina hamstrar !

Ha det bra !

mandyosv
0

Rosie, Cindy, David, Bolt, Gullan, Melon =) De andra har inga fina namn!

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Twisted_T
4

Jag behåller gärna mina hamstrars namn för bara dem ;) Väldigt fina och passande till mina sötingar.

Men jag tycker det bästa är att kolla när ungarna föds och se hur de är i personlighet osv. så vet man vad som passar och ej.

Självklart är det ju kul att få tips med, så att man har lite att plocka av senare :)

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

Flamman1
0

Pepper eller Kolga (hon hade ett namn när jag fick henne men såg på stamtavlan att hon hade ett annat när hon vart regad)

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

Emmny
0

Ja , men det är så att jag har alltid såå himla svårt att bestämmma mig, men vi får väl se ;)

Ha det bra !

Slugawoo
0

Besos, Eros, Putte, Tookie, Cinnamon, Ellie

:D

Mojti
0

Moses, Mozart! :D

www.lillamalin.blogg.se

MariaG
0

Spike och Nalle.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

goldenhamsters
1

Vill också behålla mina hamstrars namn på mina hamstrar :)

Hitta på ett roligt tema istället som disney figurer, gamla leksaker som du haft, kyrddor, väder, parfymer, godis, kakor, flingor, läsker, böcker, kändisar, städer, finns så mycket att välja på! :)

Mvh Alicia.

Charlie2006
0

Samma här, vill behålla mina hamstrars namn på mina hamstrar. :)

Men tycker du ska vänta med att välja namn och eventuellt tema till hamstrarna är födda. :)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Emmny
0

det är helt ok om ni vill hålla det hemligt ;) ojj.. villka bra teman ! nu blev det ännu svårare ? jag e inte helt säker på hur jag gör men det är ju alltid bra att ha lite att välja emellan :)

Ha det bra !

[Marro98]
0

Håller klart med dig :)
Vill inte att någon ska döpa sina djur efter just mina små älsklingar, känns som om dom försöker att sno dom på något sätt Heheh Oskyldig

Suskiv
0

Lurva, Jerry, Bill och Bull.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D