OT - hur ser du ut?
Hade gärna lagt ut men vill inte avslöja hur jag se ut .. *fniss* 
Här är jag med min söta kanin Mando. :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#5 gillar din hårfärg jag vill färga rött men gissa vem som stoppar mig ja ni kan ju lista ut att det inte är min pappa iaf
#6 tack :D, ja jo min pappa var emot det när jag började färga (jag kanske var 14 år då) men efter man har gjort det ett par gånger så vänjer dom sig vid ideen helt enkelt och slutar gnälla om det. :P
Mvh Miranda
Slugawoo's Guldhamsteruppfödning
Älskar ditt hår!
#9 danke ;P
Mvh Miranda
Gud vilken härlig hårfärg. Tycker det är jättesnyggt med sådant där knalligt rött hår, men jag är för feg för att färga det själv ;)
Vad har du använt för färg? Gjort det hemma eller på salong? Vad har du för riktigt hårfärg i grunden, eftersom du får det så rött?
#11 tack. jag använder manic panic - vampire red. jag har typ råttfärgat/ljusbrunt hår (kommer faktiskt inte ihåg :P). jag slingar håret eftersom att färgen sitter bättre på blekt hår.
Jag har haft typ rosarött hår innan jag färgade det helrött också (visar bild). jag är också väldigt feg när det kommer till att färga håret, men sen så tänker jag liksom why not.
Mvh Miranda
Lägger in bild imorgon :) Men förvänta er inget annat än riktiga egobilder efter som jag är så ego ;P *fniss* XD
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Här är jag. :P Och min ängel Amber. :D
Det syns inte så bra, men jag har brunt hår(lite ljust) och blåa ögon. :P
#16 Hahahahah! Vad roligt!
Sen har jag även en vit fondvägg med lite grått. :)
Haha jag har hela rummet vitt! :P
#19 vilket hår jag tror jag svimmar
En bild på mig, vad det nu ska vara bra för.
Har betydligt längre hår, då det är uppsatt på bilden. :)
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
HAHA ROOOONJA!! Det var roligt att se dej, duvet man föreställer sig alltid hur nån ser ut ibland, på fb osv… HADE föreställt mej nått helt annat!!!! HAHA VAD KUUUL! Fin du är!!!
Här är då en synnerlikt vacker bild på mig och Gullan, jag försöker faktiskt se trött ut på bilden, som Gullan är, men ser mest 12årig ut… ÄVEN FAST JA E 18 ååår =) HAHAHHAAHA Gud minns hur arg jag var den kvällen när jag kom hem och gosade med mina små älsklingar
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#31 Jo jag vet, man föreställer sig något helt annorlunda. Dock visste jag redan hur du såg ut från fb och så. :) Hahah, fin vet jag inte om man kan säga om mig. Kanske raka motsattsen skulle passa. :) Du är fin du med. :)
Åh va gulliga ni är allihopa, jätte kul att få se lite nya ansikten här :)
Tycker det är lite fusk att lägga upp en bild där man har ett djur framför halva ansiktet.. även om det är fina bilder så vill man ju se hela ansiktet 
Hmm, jag har varken en cool hårfärg eller en fin pyjamas att visa upp. Men kan slänga upp en fin bild på mig då jag har min fina målar skjorta på mig (vi håller på renoverar hus)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Här är jag då *suck*. Satt dock & lekte lite med ett redigeringsprogram så jag har inte riktigt så gröna ögon i verkligheten, haha.
MVH Wilma
#25 ääääääääääälskar ditt hår! Så otroligt fint! JAG VILL HA!! ;D
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
#39 haha tack så jätte mycket !!:)
Vad fina alla är :)
Missat tråden helt. Kul att se alla.
Slänger ut senaste bilden jag har på mig själv… inte så bra men det är ju något i alla fall…(hatar oftast bilder på mig själv så undviker att ta dem ;) )
Oj vad fina ni är tjejer! :)
Här kommer en bild på mig med Jollipop Fanatica på axeln. <3
#42 känner igen dig.. Vart bor du? :p
#50 gud vad fin du är.. Dina ögon, läppar och ögonbryn.. Perfekta 
Ja.. såhär ser jag ut. :)
// Lydia.
Take it or leave it!
Ljaede @ bilddagboken
http://ljaede.tumblr.com/
http://bangbangbang.blogg.se
Ä det ingen annan som vill lägga ut bilder på sig själv, ni kommer inte bli mobbade något sånt, såklart! Ni behöver inte vara rädda för vad någon ska tycka, för ni är ju skapta så, det är inget man kan ändra på! Alla är ju helt underbara och vackra på sitt eget sätt
Bjuder på en till bild på mig iaf! Vet att det e copyright på bilden, gjorde så för att jag skulle lägga ut den på bloggen men detta är en lite äldre bild än det förra…
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
#59 vad fin bild!
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
#60 Åh, tack så jättemycket!
Fotografen är super duktig! 
#62 Hej Muppiiigast! Tjusig du var, snart får du hem lill (stora) grabben också :)
#64 taack! ((: Jaaa längtar som f*n!! :D

Det är så kul med ansikten på medlemmarna! Är man feg om man inte bidrar tro? ;)
Mvh Ellenfyrkant