Vintervita, Lava & Midelle!
Deras förra tråd började bli lite lång så nu lägger jag upp lite nya bilder på töserna här :)
Lava och Midelle är systrar och kommer från Annisch här på forumet, (som inte bor allt för långt bort från mig). De är båda helt underbara, både mot varandra och med oss människor. De är så fina å mysiga, å dessutom lydiga och väluppfostrade- sitter gärna i soffan med mig å dullar runt. Utan att försvinna hihi ..
De kommer fram till handen så fort de får chansen, man kan plocka upp dem lite hur man vill och hålla dem lite knörkigt ibland utan att de blir kinkiga. De är så sociala å mysiga så det finns inte..
Jag kan verkligen inte älska dem mer 
Hihi.. ser ut som att nåågon inte riktigt ryms i handen 
"Sådär.. det var bättre"
Hihi.. vilken min ;)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
åååh vad söta!
leker i badkaret..
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Naw, de är verkligen supergosiga! Förstår varför du tycker om dem :)
// Sofia
#6 jaa, så kul att de är så snälla å fina med varandra också :)
_
Åhh, titta du håller i en rumpa!
Så söta är dem små :')
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
#8 vi lekte skottkärra xD
_
#8 Hihi jahaaa, men då hänger ju det hela ihop! 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
#5 Haha, precis "Naaw" var min tanke när jag såg den sista bilden. Jättesöta töser! =)
Tilda
Värd på Dvärghamster i Fokus och medarbetare på Hemsidor i Fokus
Aka Lakritsugglan, lakritsugglan.eu, webbsidemakare/utvecklare/designer med F-skattsedel
Virka-amigurumi.se - Japanska ergonomiska virknålar

Nej vad gulliga! <3 Naaw vad sött

Sötisar 
Dom tackar så mycket för alla fina kommentarer! Dom är allt bra pröpiga 
_
Naw där är ju snuttarna :). Puss på lumpan härifrån! 

Älskar första och andra bilden, så underbara!
Lite nya bilder på flickorna 
"om jag gömmer mig här så kan ingen se mig.."
"heeej systeryster vill du ha en puss!"
Dom är så söta med varann, lite småtjafs men ack så dom kan samsas alltså. Å ligger ofta tätt intill varandra naaw
_
Såå söta! 
// Sofia
Sen kom husse, å då ville de upp båda två. Så klart! 
"varför bråka om vem som ska sitta vart när det finns två händer?"
Hihi, det är ju så sött så man smälter… varsin hand liksom 
Pussipuss!

_
Naw :)
// Sofia
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu har jag gjort en liten kort film.. får be om ursäkt då rasthagen är ganska skitig men töserna är ju så söta! Hur mammiga som helst, gosingarna mina 
_
Nämen gud vilken sööt film dom är verkligen mammsingar?
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!

Naaw, så söta <3 Helt underbara ju, trängs för att komma fram till mamma ;)
Naaw, vad gulligt^^ De ba "Mamma, jag ÄLSKAR dig!"^^ (A)
Haha ja dom är jätte klängiga.. så lätt kommer man inte undan 
Anledningen till att det blev en film var just för att det inte gick att få vettiga bilder på dem.. de sprang ju bara efter handen 
Här kommer några bilder iaf!
*ville inte sitta still om inte mattes hand va nära*
Sötpropp!
_
? Å så en bild i svartvitt ?
_
samma här
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
De är våra absoluta favoriter bland dvärgarna kan jag säga- tar jag ut en av dem i soffan etc, så undrar sambon direkt vart den andra är.. så får man gå å hämta den också. De är som en helhet - dom och vi!
Det sötaste med dom är ju att dom är så himlarns sociala, de väljer alltid handen före ev. mat och då spelar det ingen roll hur god mat som serveras, de påminner så mycket om Pawnee som vi hade förut. Å det värmer så otroligt, tänk att det finns såna individer som man bara blir sååå tighta med ?
_

#29 känner igen det du säger om hur de alltid vill till handen.. alltid upp och och klamra sig fast i fingrar.. älskar det med vintervita, de verkligen trivs med oss!
#30 Ja men eller hur! Å att de nästintill kan slänga sig mot handen å ta fast ens fingrar 
_
Nu bor dessa honor i separata burar, den lilla var på den större nästan hela tiden.. blev bara mer å mer tjafs. Så nu fick det va nog. Väldigt tråkigt, men det hjälps inte :'(
_
Ja.. super trist. Ska se om jag kan lirka ihop dem, men får göra det succesivt ;/
_
Nya bilder på Midelle, den större av dem :)
_
Lilla go'gumman min! 
_
Å så lilling skrutten.. Lava :)
_
*sen måste man tvätta händerna också, det har matte sagt*
_
den här tråden har jag helt missat. det är ju såå fina. videon var ju helt underbar! 
Sötpröpar! 
//Caroline
Åh, jag blir mer och mer sugen på att köpa dvärghampisar..
#47 gör det, du kommer älska det!
#48 är lite osäker..
Ja dom är ju så himla folk kära, älskar att vara hos en och ser inte alls nån mening med att få komma ut och springa i rasthagen.. de vill hellre upp till matte å springa på henne (mig) 
_
Jaa, dom blir visst 1 år nu i Mars.. funderar på att kanske sätta små mini-mini ballonger vid burarna då hihi. Med helium i, så de kan prata som små ekorrar vid the-bjudningen.. de vore sött 
_
Så himla fina flickor du har där
!
Och så roliga de verkar vara! Har ju nästan bara gamlingar här hemma, men i Mars kommer det bli full rulle då jag tänker köpa en ny hona, och sen para henne. Ååå så spännande det kommer bli!
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
#54 Ja dom är himla mysiga, riktiga små charmtroll 
_
#54 Ja dom är himla mysiga, riktiga små charmtroll 
_
Oj, va gammal och ouppdaterad den här tråden är!
Lava har fått ett nytt hem (längesedan) och kvar nu finns bara Midelle. Och då menar jag bara, hon är den enda hamstern som finns kvar nu efter Papovan..
så ja, hon får lite extra uppmärksamhet nu såhär på ålderns höst.
Hon är nu 2 år och 3 månader gammal och mår bara bra, lite sämre motorik och något tunnare har hon blivit men än knatar hon på! 
_
naninanananana..
_
Nyvaken gammal dam ^^
_
NAAW, underbara
// Nadja
Åh så fina de är! 
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Gammal söt prupp är väll inte sämre ?? (-:
Såå söt hon är. Hon ser väldigt bra ut för att vara så gammal ändå! 
Ja hon är så gullig och söt, pigg å frisk *peppar peppar* 
_
#65 Älskade lilla sötan! Jag är så glad att ni kunde ta henne, kändes så trist att omplacera henne men jag tror hon fick det minst lika bra hos er om inte bättre. Underbara lilla Lava..
*Vila i frid*
_
Nämen ååå!
Va söta! o min favoritfärg på dvärgar oxå! sådan färg hade min första hamster!
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
Men guud så söt små gullelputtar :'D
Älskar verkligen dvärgar!