Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1037 ggr
benjawan
0

Såga/Borra eller hur gör man??!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Öhh…asså på dunaburen så finns det 2 st hål till höger sidan på locket asså men det är inte direkt ett hål men den är markerad som om att man ska såga på den tyyyyp…. många har gjort hål på deras dunabur och så sätter dom hamster rör i elr på se på bilden jag undrar hur man ska få bort dom -____- …Obestämd Snääääälla hjääälp!

Floppan
1

Pitt undrar samma sak

benjawan
1

#1 Heheheh …vem är pitt? Obestämd

Floppan
0

#2 putt menar jag

benjawan
0

#3 Hahah oookej…men jag vet fortfarande inte vem denna "Putt" är? Tungan ute

saffran123
1

#4: Putt säger man för att ''Putta upp tråden'' så att andra kanske kan hjälpa en, men putt kan ju också vara hennes hamster, fast det betyder nog att hon vill Putta Upp Tråden :)

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

Floppan
0

#5 exakt så putt heter ingen av mina hamstara

Bruden-Mbuti
0

för att buren inte ska spricka när du sågar ut hålet så sätt bred tejp på både insidan och utsidan. ta sen en tunn skalpell el fil och följ detn markerade cirkels spår noga. tryck inte hårt då kan plasten spricka trots att du har tejpat.

det tar lite tid att få hålet uppsågat på det viset.

det enklaste och snabbaste är en borr i cirkels storlek. finns på byggvaruhus att köpa till borrmaskinen.

vissa byggvaruhus kan såga upp hålen till dej om du frågar snällt. då behöver du inte köpa den borren och en kunnig gjör jobbet åt dej.

benjawan
0

HAHAH okeej TACK FÖR SVARET ALLA MEN JAG HAR REDAN FIXAT DET ! Tungan ute FICK HJÄLP AV PAPPIS, TACK TACK! Skrattande