Gulliga bebisbilder
Lägg gärna upp era gulligaste bilder på hamsterungar här!
Jag har suttit och längtat tillbaka på mina tidigare kullar och hittat en del bilder jag totalt glömt bort. Så lägg upp era allra finaste och sötaste bilder här så får vi se och njuta av dessa små knoddar tillsammans :')
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Vart är bäbisarna???
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
cutest little nose!
_
Bebisen till höger… asg!
_
Duktig hjälpreda ^^
_
En av de absolut sötaste bebisarna jag haft nånsin.. herre min je så söt han va. Leazer Oak, hans matte finns förresten på hif *aww*
_
Så fina bilder
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Ja, nu får fler lägga upp gulliga bilder så kan jag fortsätta sen :p
_
Usch vad sömning jag blev 
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
#15 Hahahahaha
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Här kommer lite bebis bilder från mig med. :)
Mjööööölk, gå inte mamma!! :)
*snark, snark*
söta fluffiga Hortensia! :D
Amber med sina små bebbar. :)
sallads buffe! :D
Vilka fina bilder ni har visat allihop, gillar speciellt den första, precis den där känslan ska jag försöka hitta sen när det är dags för semester! :-)
/Ingunn
#22 Åh gud så söt!!! 
Men gud vilka underbart söta små bebisar! :')
Va roligt att få se lite andra småttingar, guld som dvärg! Über goa!
Ingunn; jag har haft två såna veckor redan ;)
Liten pröpis..
_
Bebis barnvagn 
_
Vaknat på fel sida..?
_
#32 Hahaha :)

Jaaa jag håller me… Bra initiativ Odette!! Underbara bilder 
Men lägg in lite egna bilder ni också, det är ju inte bara min tråd! Jag har ju redan sett mina bilder hehe, jag vill se några nya gulliga ansikten också 
_

#38… min fina lille bebis <3
Ja jag har ju maaaaaaaaaaassor…. får ta mig tid å sätta in ngra sen i em…. 
#30 Det där måste vara en av dom sötaste bebisarna jag sett
Så söta alla bebbar e!
Dem ger en sådan härlig känsla <3
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
#46 Vilken radda med goa choklader
#48 Så söta
Så himla underbara bebisar
Ja nu börjar det likna något! Gu vilka sötingar ^^
Visst har man en del hamsterfoton.. men det är ändå rätt svårt att välja ut de där absolut sötaste bilderna man har. Lite av en utmaning bara det 
_
varför vänta på sin tur när man ryms på raken :p
_
Så söta bäbisbilder. Tyvärr har jag inga själv. Lii var snabb som blixten när man skulle fotografera henne. Hon var ingen linslus. Choxi var 5 månader när hon kom till oss, så då var hon stora damen.
#46 och #55 x'D Hahaha såå söta! Haha dör av skratt! 
# 69 vad roligt att få se så fina kineser, oj vad söta. :-D Fantastiska bilder på allihop, ja nu är det svårt att peka ut någon favorit, alla är helt underbara. /Ingunn www.snogatanshamsteruppfodning.com
#68 Åh NF umb
#67 Var nog för att han ville synas ordentligt 
Vilka otrolpgt mysiga bilder alla har, blir så sugen på bebisar.
Den här bilden vann månadens bild i SHF's tävling en gång, å ja den e fortfarande lika pötig ^^
_
Älskar den här!!
_
Fullt hus! Eller ska man säga full sko..
_
Hmm.. i think something went wrong here..?
_
#78 Gud så sött!! Det bara väller ut bebbar 
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
#81 Hihi ja du känner igen Fnisselin du, hade faktiskt glömt bort den bilden å så hittade jag den lämpligt nog nu *snööta*
_
#86 hahaha, så sött! 
Fy vad jag blir avundsjuk på alla fina bebisbilder. Jag vill oxå ha en bebis!!
Till Anna CDSG Sumi får gärna bli min första bebis!?!