Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1621 ggr
Michaela-N
0

Creme eller caramel

Är detta en creme eller caramel bandad kh?

http://i49.tinypic.com/2z69x5e.png

Charlie2006
0

En creme då öronen är gråa. :)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

saffran123
0

Ser ut som en Caramell Bandad KH, eller? Någon som är lite bättre på det här en jag? SkämsGlad

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

Michaela-N
0

#2 jag tyckte också att det såg ut som en caramel. Tyckte mig se det här brunaktiga i pälsen.

Charlie2006
0

#3 Fast öronen måste vara bruna för att den ska kunna vara caramel, och denna hamster har gråa öron på bilden.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

saffran123
0

Men hamstern är bandad, eftersom den är vit och gulbeige… ?

Men hm… Caramell, #4: du har rätt för om den är caramell så ska öronen vara bruna men dom här är beiga och gråa…

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

goldenhamsters
0

Bandat kan göra så att öronen blir lite fläckiga, därför är öronen inte helt gråa. En caramel har bruna ögon och öron, en caramel är en bö creme (dock kan det vara svårt att se att ögonen är bruna). Så det är en creme bandad :)

Mvh Alicia.

mocchino
0

Creme bandad :)

// Nathalie

mocchino
0

Fast jag skulle även kunna säga cremegul faktiskt. Tycker den har lite väl mörka öron plus att man kan ana hätta på bilden. Eller det kanske bara är min Iphone som bråkar? Vet man vad föräldrarna har för färg? För jag tycker den ser ut att vara creme-gul faktiskt.

// Nathalie

Hamsterlycka
0

Säger som de flesta andra, tycker verkligen det ser ut som creme, precis som jag skrev på dn också. Flört

Fast vet inte om du fick låna bilden av nanja7?

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Michaela-N
0

#9 Har inte frågat alls faktiskt, men det behövs inte, länka till bilden får Man hur som helst, utan tillstånd.

Roonja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Creme bandad. Skrattande

Här är en caramel bandad Skrattande(pappan till min första kull, en underbar hane)