Vilka brukar vara på SHF's Forum?
Vilka här på iFokus brukar även vara på Svenska Hamsterföreningens forum? 
Jag brukar vara där iaf, hänger där mer än här faktiskt. Vore roligt att se vilka fler hif'are som även är där 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Vad kan man göra där?Kanske ska bli medlem?
//Flöffo
Jag hänger väl oxå där, men jag skriver inte så mycket. Jag brukar kolla runt lite där några gånger i veckan. Jag är nog mer inne på HIF än det forumet Fast när det gäller frågor om avel och sjukdomar så är det nog bäst att ställa dessa frågor på SHF:s forum, för det verkar vara mer erfarna uppfödare som håller till där och man får nog bäst svar där. Även om man ibland inte får svar. Men för det mesta är de som hänger där väldigt hjälpsamma och det är god ton på det forumet
.
Mvh Alicia.
Jag är inne där flera gånger om dagen. :)
Jag är inte på det forrumet :P Men kanske ska kolla in det ^^
Jag är inne där rätt så ofta, men skriver aldrig något ^^
Crazy hamsterlady and a turtle! 
Flingans Qito The Legend
Jag är inne lite då och då, dock så har jag ju gerbiler och inte hamster (än i alla fall). 
Ni som är där men inte skriver- det blir ju roligare om fler är med och kommenterar! Ibland känns det som att det bara är samma personer som skriver, så ni får gärna skriva lite mer och kommentera. Å lägga upp bilder å sånt :D
#7 Men gerbiler är också välkomna där! Vi har brist på gerbilfolk på forumet så du är mer än gärna välkommen dit också ! ^^
Man behöver inte vara medlem i föreningen för att kunna skriva på forumet, där är alla gerbil-och hamstervänner välkomna 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Jag är och smyger runt där :P
Jag hänger ju på vårt forum mer än här.
Synd att ni inget skriver, min fråga blir ju då varför ni inte skriver?
Ni får inte vara blyga, inte bits de väl på vårt forum
#8 Jodå jag är medlem också och är en av de få personer med gerbiler som faktiskt skriver på forumet 
#11 ja men dåså, då har du ryggen fri ;)
Vore kul om det dök upp lite nya personer där också så ni som inte skrivit något- gör det. Å ni som inte varit inne å kollat än; ni e välkomna dit å kika ^^
_
Skulle vilja bli medlem, om jag visste vad man kan göra där…
//Flöffo
Just nu är jag knappt aktiv på något forum (skyller på studierna). Men annars är jag nog lika mycket på båda :)
// Sofia
#13 Precis som vilket forum som helst så skriver man en hel del och utbyter erfarenheter med varandra mm :)
Själva forumet är ju kostnadsfritt, det är endast medlemskap i själva föreningen som kostar pengar.
#15 okej :)
//Flöffo
Jag går in dit ibland. Men tycker mest att det är gamla inlägg.
Så jag är faktiskt mest här. Men när jag är där så skriver eller frågar jag oftast något.
Jag är inne på forumet varje dag, för att kolla vad för nya inlägg det kommit. :) Skriver inte ofta, ibland blir det någon kommentar. :)
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Om fler skriver ist för att bara titta, så skulle det ju bli fler nya inlägg ist för mest äldre inlägg 
_
Jag är där rätt sällan nu för tiden tyvärr
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Har skickat inn en ansökan om att få va med eftersom jsg betalade in till medlem igår 
I helgen köpte vi äntligen ny dator så nu ska jag vara där mer också. Har saknat forumet men det har fungerat dåligt i min mobil tyvärr. :-S
Jag är inne varje dag och kommenterar lite då och då, ungefär som här. /Ingunn www.snogatanshamsteruppfodning.com
jag hänger också där, men just nu är jag inte inne så mycket, dåligt internet då vi för närvarande hyr stuga mitt i skogen 
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

Var inne där mycket förr när jag var medlem. Men nu när jag inte har några hamstrar kvar så är jag mer här och tittar på allas söta och fina bilder:)