MU Juni
Nu provar vi på en ny kul grej. Denna tävling kallas "månadens utmaning" och kommer ut varje månad framöver. Det går ut på att du antingen ska lära din hamster något eller få något speciellt på bild. Utmaningen kan vara t.ex "lär din hamster att komma när du ropar hans namn." Då ska du alltså filma och lägga ut i tråden. I vissa tävlingar går det bra med bilder. När en månad gått blir det en omröstning där ni röstar fram eran favoritvideo/bild. Hur tränar jag hamstern? Locka med något gott. Som solrosfrön eller mandlar. Tillslut lär de sig. En fördel är att ha en lättlärd hamster. Regler: Videon/fotot måste ha något att göra med temat på utmaningen. Endast ett bidrag per person. Videon/fotot måste tillhöra dig, annars ska du ha tillåtelse att låna bilden. Du har en månad på dig att lägga in videon/fotot. Videon/fotot ska vara filmat/fotat efter att utmaningen publicerats. Månadens utmaning: Lär din hamster att stå/gå på bakbenen så länge som möjligt. Videos får delta i tävlingen, men även tydliga bilder som visar när hamstern står/går på bakbenen.
Hihi jag ska delta, ska försöka göra ikväll! Nu har jag en ny och bra kamera så det kan nog bli en bra film ;)
Men om man tar en bild, hur ska ni då kunna veta hur länge den står? :)
tass :D
#1 Ja, det vet man ju då inte. Därför är det kanske en "fördel" om man deltar med video ifall hamstern kan stå kvar länge. Det är ditt eget val.
Inga bidrag denna månad? Hm. Får komma på något lättare tema nästa gång.
Jag hade tänkt att bidra med en jättebra video men den försvann när den kom in på datorn :/ Han stod jättelänge utan att hålla i sig! Synd att det inte blev något.