Funkar denna sanden?
Jag vet inte, men jag vet att denna Sand är bra: http://www.jula.se/filtersand-for-blastring-018297
Mvh Alicia.
Är det bara den du använder då eller? :)
#0 Tror inte den andra du lade ut är så bra i alla fall. Då den kan damma mycket står det. Dammet kan leda till irritation i ögon och luftvägar vilket min ena hamster fick av en vanlig kattsand som jag testade :S Inte bra att de dammar eller är för starka i doft el dyl. Den första du lade ut vet jag ej någonting om man ser inte så tydligt heller…
Jaha okej.. Men ska nog köpa den som alicia la ut, om pappa vil köpa då :)
Det gick ju att beställa hem den sanden från Jula, jag själv använder den inte men har hört mycket bra om den sanden :) Den är ju billig.
Mvh Alicia.
Någon kattsand som jag inte vet namnet på till Tom och Eternity, och mina 3 dvärgar får smådjurssand från djurmagazinet
.
Mvh Alicia.
okej :)
Titta här under "sand":
http://kronoskogensvintervita.weebly.com/bur--inredning.html
Vilken Sand tror ni det är hon menar? Den som jag länkade som nr två eller? Ska till biltema nån dag och köpa ny Sand så vill veta..
Jag minns inte vilken jag köper från biltema. Men den är finkornig och funkar bra. Den jag har dammar inte.
Kan du inte kolla? 

Har slängt förpackningen tyvärr :P
Jag har sandlåde Sand från bauhaus kostar 39,90 för 20kg funkar utmärkt till mina guldar billigt och bra 
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
#13 jaha :(
#14 jag ska kolla! :D
#14 jag kan inte hitta den på hemsidan..
#16 Hittade inte den på deras sida heller första gången utan tog mig till butik och där fanns dom
Amor vincit omnia
Jaha okej men då får jag gå och titta då :) tack för tipset!
Kan denna sanden funka :)?
Är i vita papperspåsar
Amor vincit omnia
okej! :)
www.cheapy.se/Produkt__Sandlaadesand_38843__
Skrev fel första gången -.- kan inte tangentgenvägarna för kopiera och klistra in på min dator :P
Annars gå bara in på cheapy och sök på sandlådesand eller Sand :P
#22 Vet faktiskt inte, tror det skulle funka 
Amor vincit omnia