Hot via mail/pm
Tycker att vuxna människor ska kunna bete sig bättre, har sett mail med hot osv.
Ni måste tala om detta för era föräldrar om ni är minderåriga och de kan även polisanmäla detta.
Se till att spara allt det som skickas till er.
Sen måste admin på detta forum se till att personer som hotar osv ska bannas från iFokus, ifokuskillarna borde kunna banna deras ip så de inte kan regga sig med nya namn osv.
Alltid lika tråkigt att höra om sånt :(
Nej det får inte förekomma.
Det är bättre att kontakta sajtvärden en gång för mycket än inte alls.
Det kan faktiskt räcka med ett otrevligt meddelande, för personen i fråga kanske har hotat även fler medlemmar utan att man själv vet om det..
Jag hoppas att detta inte är något vi ska behöva uppleva på den här sajten. Det är riktigt dålig stil att skicka otrevliga PM :(
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Jag har precis mottagit en kopia på ett pm som var under all kritik. Den avsändaren kommer jag nu stänga av från denna sajt.
Tyvärr finns ju inte funktionen längre så att man kan blockera enskilda medlemmar från att ta kontakt.
Men alla ni som har fått elaka/hotfulla meddelanden, kan ni vara snälla och höra av er så ska jag ta en diskussion med ifokuskillarna om de kan göra något.
Håller med. Har fortfarande 1422 meddelanden i min inkorg ang. spamm i min gästbok och det är grymt irriterande, börjar dock vänja mig vid att jag fått meddelande om 2an i slutet ändras till 3 eller 4.
Kommer nog aldrig sätta mig där och slösa tid på att radera en massa skit. lol
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#3 Har dom redan tagit bort den? Funktionen kom ju nyss! 
// Lise
When nothing goes right, go left!
Förlåt, då måste jag ha missat att funktionen är åter i bruk igen. Jag trodde inte man kunde blockera användare, men säger du att funktionen är tillbaka så är dte ju bara att blocka på :)
#6 Då är den tillbaka! 
Skrivet 18/6:
Du kan numera spärra en användare från att skicka dig privata meddelanden eller skriva i din gästbok.
Du hittar inställningen under:
Mina inställningar / Spärra användare
// Lise
When nothing goes right, go left!
Men gud då bra :)
Super :)