Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1013 ggr
Charlie2006
0

Hope och Guenaveras kullar

Först ut har vi boysen. Skrattande

Columbus, Guenavera X Sebastian. Rost umb. Stannar här hemma.

Chicago, Guenavera X Sebastian. Rost umb.

Lancaster, Guenavera X Sebastian. Rost d.s.

Thornton, Guenavera X Sebastian. Nf d.s

Kan Thornton vara rex tro? han har raka morrhår, men vågig päls.

Sen är det 2 andra hanar som inte ville bli fotade med kameran igår. ;)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Sen har vi tjejorna. Och här stannar ett helg gäng kvar. SkämsSkrattande

State of Montana, Fairthorpe X Colorado. Choklad. Flyttar till fodervärd.

Kalifornien, Fairthorpe X Colorado. Choklad umborous. Tillsalu.

South Carolina, Fairthorpe X Colorado. Normalfärgad mörk. Stannar kvar här hemma. :)

Florida, Fairthorpe X Colorado. Sobel polywhite. Stannar kvar här hemma.

Savannah, Guenavera X Sebastian. Sobel bö.

Louisiana, Fairthorpe X Colorado. Rost. Ev tillsalu

Providence, Guenavera X Sebastian. Nf umb.

Charlotte, Guenavera X Sebastian. nf d.s. Stannar kvar här hemma.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

[Ren]
1

Min älskling! Han är så söt. Wow! Jag undrar om han är rex. Jag älskar raka morrhår och rex, så det skulle vara helt perfekt. ;) Du har underbara bebisar.

Roonja
2

Herregud jag dööör. Alla är sååå söta. Kyss

Tror inte han är rex. Jag har haft lh hanar och honor som inte burit på rex och sedan har dem fått lockig päls, men inte morrhår. Men han är ju rexbärare. Så då borde det kunna synas så?

Charlie2006
1

#2 Vi får se om han är rex eller inte. :) Men reggar inte om han än, utan väntar ett tag, så får vi se om han behåller vågorna eller ej.

#3 Pappa Sebastian är rex, och tror även det finns rex långt bak hos Guenavera. Men får se hur hans päls blir om ett tag, isåfall reggar jag om honom. Finns ju rexar som i vissa fall har raka morrhår. ;)

Min hemsida

//Frida

Hamsterlycka
1

Naw… Underbart söta allihopa! Charlotte och Thornton gillade jag nog mest. :)

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Roonja
2

#4 Hmm, jag har då aldrig sett en rex med raka morrhår. Obestämd Dock har jag sett dåligt rexade hamstrar. men raka morrhår hade de inte. Obestämd

Odette
1

Han kanske bara är lite extra vågig i pälsen för att han bestämt sig för å bli en riktigt bra lh ;)

Alltså, dessa ungar är bland de sötaste jag sett ever!!
Vilka bilder du fått på dem!

Det är ju toppen att du kan hitta foderhem till några också, så blir du inte över behamstrad nu i dessa bistra tider *aaw*

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Charlie2006
0

#5 Skrattande

#6 Det står i hårlagen på shf sida att rex kan få raka morrhår.

#7 Ja jag sparar ju ändå 5-6 här hemma. Skäms

Choklad är inget jag tänkt avla på men tycker hon är såpas fin, så får se om det blir någon kull på henne. :) Kompisen ville ha en choklad, och då passade det ju perfekt att hon tog hem den som jag vill behålla, som fodervärd. :)

Min hemsida

//Frida

[Ren]
1

#7 Alltså, dessa ungar är bland de sötaste jag sett ever!! Jag håller med!!

Roonja
0

#8 Jo, jag vet. :) Men jag håller med Monica i det här fallet. (citat):

Han kanske bara är lite extra vågig i pälsen för att han bestämt sig för å bli en riktigt bra lh ;)

Jag har haft många kullar och dem har haft lockig päls, i alla fall några och ingen har varit rex. :)