Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 2671 ggr
lisabengtsson
0

Göra en vippbräda

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade tänkt att göra en vippbräda eller i alla fall försöka. Så jag undrar hur man gör. hade tänkt att göra någon liknande som dom visar på bilden men vill veta hur den sitter i hop exakt.

Finns att köpa en sån här på djurmaxi men vill helst göra en egen om de nu funkar!

lisabengtsson
0

Ingen som vet?? Rynkar på näsan

AkaiTsuki
0

Om den finns i någon nära djurbutik kan du ju gå in och kolla hur den är uppbyggd och lista ut själv hur man gör den ^^

//Joanna

lisabengtsson
0

Aa vet hur jag ska göra nu, ska bara fixa lite material.

Be-Bopz
0

Köp rundstav och sen en liten "plankbit", det var så jag gjorde vippbrädor till mina :)

Frosstis
0

Ja, gör som #4 sa! :) Så har jag också gjort :D Annars kan du ta en toarulle och packa den hårt med ex toapapper och stänga kanterna, och sedan sätta på en kartongbit och med ex tops på så han inte halkar :)

lisabengtsson
0

#5 Riktigt smart! ska testas nu :D

Frosstis
0

#7 :) du kan även ha typ tyg på så dom inte halkar.

lisabengtsson
0

Aa gjorde 2 i går. Jag klippte ut kartongrämsor som jag limmade fast så att de inte halkar :D

Frosstis
0

Aa vad bra! :) har du bild på dom?

lisabengtsson
0

aa kika in här i mon så är dom upplagda!

lisabengtsson
0

Här är dom :) Ser ut som dina ungefär.

lisabengtsson
1

-

Bine93
0

vilka fina :D vill också pröva ;)

lisabengtsson
0

Jätte enkla att göra!

luddtott
0

ser grymt profsiga ut! Glad

Frosstis
0

Vad fin! :) jag tycker du hade kunnat ha lite längre bräda men den var bra ändå :) kul att du gillade tipset^^

lisabengtsson
0

#16 tack! #17 tänkte också lite på de men den funkar jätte bra till mina små kinesiska dv. hastrar!

Imasy
0

Jag kanske bara har haft otur, men de där brädorna som jag har haft, likadan som i inlägg #0, de har spruckit i mitten då de bara är limmade. Ska man göra en i trä är det nog bättre att ha en hel träbit och inte limma två "stavar".

lisabengtsson
0

Aa men kan man inte i de fallet ta bort båda och sen setta dit en träbit?