Exentrion's Linoleum
Jag sitter här vid datorn och fick stor lust att visa två supersöta bilder på min hamster Lino då han var ute i gräset för nån dag sedan =) Första gången ute i gräset och han älskade det vid första sekunden han nuddade gräset!
Så här är min korthåriga choklad kille Linoleum "Lino" på ca 9 månader

//Jacqueline Thawelin
Söt
Vilken liten sötnos! :) <3
//Anna :)
sötis! 
Herregud så söt! Choklad är ju bara för fint! :') Väntar själv på att en liten chokladbebis ska bli stor nog så jag kan hämta hem honom. <3 Ps Båda bilderna är likadana så det måste blivit nått fel, men underbart söt krabat du har där! :')
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Oj, såg nu att de var olika, haha! :)
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
haha ja han är super söt. Min dröm hamster! Blev kär i honom då jag så gärna ville ha en korthårig chokladis! (på första bilden höll han på att lägga in lite gräs i kindpåsen)
//Jacqueline Thawelin
Så söt han är. Har själv en liten chokladboll här hemma som blir 8 månader, nu i dagarna.
Men där är han ju, lilla gubben! Usch vilka söta bilder du tagit. Jag blir så himla sentimental så det finns inte, jag förlorade ju kullbrorn som jag behöll (Ludde Lump) så det är lite extra roligt att få se Lino såhär :')
Underbara sommarbilder!
Du ska inte vara med och tävla om Månadens Bild på SHF's forum? Fast då får du ta nya söta bilder ;)
Vore kul om fler ville bidra med bilder dit!
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#10 Ja jag läste ju de. Men lilla Lino håller sig frisk och pigg och älskar att utforska!
Jag har aldrig varit in på SHF's forum, jag är inte så mycket på hamster sidor xD Men jag kan kika in där, jag ska försöka ta massor med sommarbilder på alla djuren så det blir nog fler bilder på honom hoppas jag!
//Jacqueline Thawelin
#11 Hehe kan tänka mig att du mest hänger på råttforum, vet inte vart jag fått det ifrån ;)
Nä men det kommer ju en månadens bild varje månad så i Juli kanske du har en fin sommarbild att bidra med. Är extra få bidrag nu under sommar månaderna + att det alltid är roligt med lite nytt folk som kan bidra ibland *blink blink*
Skönt att höra att han mår bra, jag blev alldeles varm i hjärtat av bilderna.
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Jag testade att fota honom i gräset idag igen men det blev inga bra, eller inga som vart lika fina som dom här. Men jag ska kika in och kanske bidra med någon bild!
haha jo råttor är ju som min grej så dom håller jag mig mest till xD Håller mig lite till hamstrar så jag i alla fall vet vad jag gör nu när jag har min lilla kille =D
(#odette, förresten ska nog en kompis ta hand om alla råttorna som bor kvar nu pga att jag är allergisk mot alla pälsdjur, men Lino kommer att bo kvar då jag inte känner av honom alls, det gå bra nu när jag går på medicin, men lilla Lino kommer jag att klara av hur som helst =) )
//Jacqueline Thawelin
#13 Näe va jobbigt, har du känt av det länge? Tur för honom att du inte känner av honom så mycket hihi, å kanske lite extra skönt för dig också så du inte blir helt djurlös (?)
Måste vara en av de värsta scenarion, att bli/vara allergisk mot det man älskar..
_
#14 Vi har katter och hundar kvar men det är råttorna jag känner av. Jag har känt de smått i ett år men sen jag börja på naturbruksskolan så har det blivit mycket värre nu i vår och jag kan knappt vara i skolan. Det kommer nog bli bättre när råttorna flyttat. Då kommer jag säkert inte känna något. Känner inte av dom andra djuren fast jag ska vara allergisk mot dom också enligt doktorn =)
Vi får se hur det blir men som de ser ut nu så bor Lino hur som helst kvar!
//Jacqueline Thawelin