Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 1561 ggr
Floppan
0

Kika inn

Kika gärna in på

http://skifferrosenshamstrar.weebly.com/

och säg vad ni tycker har skrivit lite och lagt upp några bilder

[Ingunn_1969]
0

Hej!

En bra start tycker jag, ser trevligt ut. Vore kul med lite tydligare bilder på dina fina hamstrar så småningom.

Lycka till vidare med hemsidan och med hamstrarna!

Mvh Ingunn

www.snogatanshamsteruppfodning.com

Hamsterlycka
2

Tycker som föregående talare att det är en bra början, men försök att ta lite skarpare bilder, eftersom du ska ta en kull så kommer du få betydligt många fler köpare med tydliga bilder, ser nästan ingenting på dina på hemsidan.. Obestämd

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Floppan
0

jag har utvecklats och tar mycket finare bilder nu men fick ta några till fälliga

Zorro_Tiger
0

Mina hamstrar heter också Zorro och Tiger ;D

Ett tips är att andvända Storbokstav, Punkt och Komma teckan. Hemsidan blir mycket mer lättläst då :)

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Floppan
1

jag har ju sommar lov så är lite glömsk gällande sådana saker

Zorro_Tiger
2

#5 Men ändå ;)

Hamsterlycka
3

#5 Vill inte låta dryg eller så, men vad ha det med sommarlov att göra? :s

Floppan
0

det här gäller nog bara bara mig men jag kopplar som bort sådana saker när jag inte går i skolan jag tänker inte på det helt enkelt

Zorro_Tiger
0

8# Försök,Om du vill kan jag hjöälpa dig i pm? :) Du skriver vad du vill skirva och sedann så gör jag om det så det blir med storbokstav och punkt osv.

Flöffo
0

Jag säger som dom ovan Glad

Skulle vara bra med lite bättre biler + ,. och sånt.Vill du ha lite insperation kan du gå in på min Flört

//Flöffo

Floppan
0

jag är faktiskt 12 år påminner någon mig ändrar jag

Zorro_Tiger
0

11# Jag är också 12 år, Jag vill bara hjälpa dig eftersom du tydligen inte kan det :)

Floppan
0

Jag kan det visst.

Men just när jag skrev det så tänkte jag inte på det .  Jag har inte problem med sådant ,  jag hade bästa betyg på uv samtalet så det räcker med att någon påminner mig . Ni behöver inte säga att jag inte kan!

Flöffo
0

Jag är säker på att Zorro_Tiger bara vill vara snäll och hjälpa dig.Glad

//Flöffo

Zorro_Tiger
0

13# Vill bara vara snäll. Jag har också bästa betyg på svenskan :-) 14# Ja jag vill bara hjälpa till :-)

Floppan
0

jag förstår dig . Men låt bli att säga sådana saker om andra

Floppan
0

Tass

[Ren]
7

Det är löjligt att be om hjälp och sedan blir irriterad när man får tips.

Det är faktiskt sant att det är bättre att använda storbokstav, punkt och komma teckan; det blir förvirrande utan det.

Även om du är inte i skolan är det nödvändigt. Mer människor skulle stanna och läsa om det var rätt och fint; de skulle också tänka att du är mer mogen.

Va snäll mot de som försöker bara hjälpa till.

Floppan
0

#18 jag är inte arg för att de hjälper men, de behöver väll inte säga att jag inte kan det !

Zorro_Tiger
0

16# Va? 18# Håller med dig!

Hamsterlycka
3

Du har skrivit på hemsidan att du HELST vill att dvärghamstrarna ska flytta två och två. De SKA flytta två och två. Sen så funderar jag på dn annan sak. Ska du köpa bara en hona? Som jag skrev ovan ska de vara två och då. Ska du köpa en hamster som är över 5 månader? Du skrev att du planerar att ta första kullen redan i juli/augusti och hamstrar ska vara över 5 månader innan man tar kull. Läs på så mycket du kan om detta, du är ju bara tolv år. Har dina föräldrar sagt att de ska hjälpa dig?

Floppan
2

#21 jag hade tänkt spara en hona från kullen som hon ska bo med resten av tiden . Skälv klart ska de flytta 2 och 2 ska ändra på detta . Jag hoppas att hon är 5 mån då eftersom jag inte ska köpa en unge utan en äldre hamster . Ja de ska hjälpa mig ! #18 Är jag löjlig för att jag säger att de inte behöver säga att jag inte kan skriva . Dessutom har jag ju ändrat nu !

Floppan
2

Och jag är absolut inte irriterad bara ledsen , det är väll inte kul att få höra att man inte kan skriva .