Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1230 ggr
Minrandigalama
0

uppfödar namn?

Hej! Jag tänkte inom snar framtid skaffa mej en hemsida och bli medlem i hamsterföreningen och sen skaffa stamtavla till mina blivande kullar :) Men har verkligen jätte svårt att komma på ett uppfödar namn.. så om ni har något förslag så vill jag jätte gärna höra dom ! :)

Tack på förhand!

Amun-Ra
0

Stjärnan´s Hamsteruppfödning kanske?Glad

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Minrandigalama
0

hmm ja det funkar nog :D fast skulle vilja ha nåt mer mystiskt på så sätt om du förstår :D

[hejhejnaffy]
0

Hamster allevamento, kanske? Det betyder hamster uppfödning på italienska :)

moawi
0

Jag läste den här tråden igårkväll och sen när jag skulle sova så låg jag och av någon anledning och funderade på det här, så att jag inte kunde somna haha :P Till slut kom jag på en som jag verkligen fastande för, och sedan somnade jag som en stock Skrattande:

Corona's

[Ren]
0

Corona är en amerikansk öl som smakar jättedålig

moawi
0

#5 Haha är det? :P Jag tänkte mest på solens yttersta skikt eller vad det nu är. Fast det kanske stavas med K?

terrorinAlive
0

Gullbullens rymmarskafferi!

;)

Minrandigalama
0

Tack för alla fina förslag! :D vill fundera lite mer så fyll gärna på med förslag ! :D

#7 Hahahah ja passande ! ;)

satt å funderade lite idag.. och undrade vad ni tycker om PolarIsen eller VinterÄpplet :3

om det inte redan är taget x)

Lojs
0

Jag tycker ju att namn ska komma från en själv, så mitt tips är att kolla lite på ortsnamn där du bor, kanske ord du gillar eller lek med färger du vill föda upp.

Det jag tänker på är om man skaffar ett namn på svenska, engelska eller som kan vara vilket som. Jag tycker ju inte alls det passar med till exempel "Windblown Snöfjäder" eller "Snöfjäders Windblown" när man blandar språk. Mitt tilltänkta uppfödarnamn är på engelska, vilket innebär att jag enligt mig själv låser mig vid hamsternamn som funkar på engelska.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Minrandigalama
0

ja okej det kan jag göra ! :) fast kan ju säga det att ortnamnen här inte är speciellt fina om man säger så :)

Nej jag tycker inte heller att det är så fint när man blandar :)

Tack för tipsen ! :)

Minrandigalama
0

putt :3

Amun-Ra
0

Dimman´s kanske eller Månstenens?

Minrandigalama
0

dom var fina ! :D

Som sagt undrade lite som jag skrev några inlägg upp, vad ni tyckte om PolarIsen eller Vinteräpplet ingen som hade någon åsikt om dom? :3

[hejhejnaffy]
0

Vinteräpplet tyckte jag var fint :)

Bine93
0

håller med #14 :) Vinteräpplet var fint :)

Roonja
0

#12 Månstenens finns redan. :) Fast den uppfödaren har lagt ner. :/

TS: Jag tyckter att du ska välja själv, det som känns bäst. Fast Vinteräpplet var riktigt snyggt! :D

Minrandigalama
2

Tack ! :D

Ja jag funderar starkt på Vinteräpplet hihi :3

16# Ja jag tycker VinterÄpplet känns bra, ville ha nåt med snö/is/vinter eftersom jag fyller år i Februari, så det känns ganska bra :D

Zakarias
0

Ya någon som är förknippat med dig/ditt privatliv. Eller där du bor.

Så kommer dem flesta på sitt uppfödarnamn. :)

Minrandigalama
0

Ja :D men ja tror det blir VinterÄpplet, men skulle gärna höra fler av andras åsikter :3

Amun-Ra
0

Jag gillar Polarisens bäst!Glad