Bebbar på gång ??!
jahap här var det mycket till hjälp
#1 Men det har ju bara gått några minuter?? :/ Du kanske inte bör förvänta dig att folk är inne här 24/7…?
Dessutom är det svårt att se på den bilden, hur långt gången är hon? :)
Folk jobbar och går kanske inte in här och kollar det första man gör. Ibland tar det flera dagar innan man får svar inte bara några minuter.
Tror det är lättare att se om du tar bilder från olika vinklar när ingen håller i henne.

Tror man får ge sin fråga mer än 6 minuter innan man förväntar sig svar.
Helt omöjligt att se på en bild där honan är utsträckt så där. Vet inte hur längesen hon är parad, men det brukar inte synas förrän i slutet av dräktigheten.
På bilden syns det inte att hon är dräktig men det är som sagt svårt att se. Dessutom visar sällan dvärgar att de är tjocka om magen förrän precis dagarna innan de föder. När jag ser tydliga bebisbulor på mina vet jag att det kommer ligga ungar i boet inom något dygn, högst några dagar.
Att väga är mitt tips. Då ser man mer tydligt om de går upp i vikt. Annars är det svårt. Men jag är inte så himla erfaren heller så det kan hända att jag ser det ovanligt sent på mina.
förlåt så mkt var inte meningen på de viset förstår om ni är arga
tack så mycket för hjälpen återkommer om 1-2 veckor
#6 Är inte arg, ville bara få dig att inse att de inte går att förvänta sig svar efter bara några minuter…
Men det vore bra om du tog bilder ur andra vinklar och skrev hur länge sedan det var hon blev parad? :)
Hon blev parad för en vecka sedan har bara blivit tjockare för varje dag har tytvärr inte tillgång till fler bilder just nu men ska försöka få tag på någon till blid
vet att hon hade mycket med mat i påsarna så det kan vara svårt att se
Det går tyvärr inte se. Bästa sättet att se på en dvärg om hon har bebisbulor är att titta på henne bakifrån när hon sitter o tex äter. Buktar det ut en tydlig bula på varje sida om magen är hon dräktig. Men de bulorna tycker jag brukar synas när de har varit dräktiga i ca 16 dagar.
Så mitt bästa råd är fortfarande att väga henne varje dag.
Thx ska göra så
Hon har gått upp cirka 15 g
Hur går de?
Vet ej inte min hamster