Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 2118 ggr
mandyosv
0

8/5 (S) ETT HEM NU

Denna tjejen, Jolly, är i desperat behov av nytt hem NU. Hon var 4v i februari så hon är inte gammal, men ganska stor faktiskt!! Någon som känner sig manad att ge denna utstötta ett hem?

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

[Marro98]
0

Herregud va vacker! Är det serriöst ingen som vill ha detta underbara djur?

Skulle vilja ha henne, men jag går ju i skolan & min mamma är lite arg på mig… :(

[Em_I_Am]
0

Hon är ju helt underbar!

Skruttenn
0

vart finns hon ? :)

mandyosv
0

hon tackar båda 2!! finns i Kungsbacka

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:

[Marro98]
0

Finns hon kvar? :)

Jag får tydligen köpa en till hamster! Men har du möjlighet till att köra henne till Göteborg? :) bor nämligen i Strömstad och det är lite svårt att ta sig till Kungsbacka :/

Och kostar hon något?

Tacksam för svart!

MVH

mandyosv
0

#5 Hej! Ja absolut, kan möta dig i gbg! Hon kostar 50:-

[Marro98]
0

Okej! :)

Men jag har nu fått besked om att en av mina köpare till en av mina hamsterungar nu har tröttnat. Och det är verkligen akut! :O

Hans mamma låter honom inte ha kvar hamstern länge till. Och eftersom att min hamster nu börjar bli gammal så ska jag troligen ta hand om ungen. Men det är bara om det är en hona.

Men jag kan höra av mig till dig så fort jag vet om hamstern han köpte är en hona. (Jag var inte så säker när han fick hamsterungen)

MVH Ronja

mandyosv
0

#7 Hur gick det?

Hamsterlycka
0

Vilken underbar hamster!! Otroligt vacker! Skulle gärna ta henne, men bor i Umeå, så det är lite långt ifrån :/

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

mandyosv
0

#9 Åh vad tråkigt :( men kolla djurtranssport iFokus!

sotlynx
0

Färg, päls, mm? Uppfödare? Härstamning? Om det står någon annan stans så länka tack! Kan inte hitta!!!

Roonja
0

Åh, hon är så fin! Synd att jag har karantän. :(

mandyosv
0

#12 Du kan ju ta henne ändå Ronja! :D

Roonja
0

#13 Jo, fast när man har 44 hamstrar och 2 dräktiga honor (dvärg) så tror jag det skulle bli för fullt. Sen bor du ju väääääldigt långt från mig. :(

Hamsterlycka
0

#9 Kan göra det! Kan du inte lägga upp några fler bilder på henne? :) Hur är hennes personlighet? Är hon snäll, handvänlig osv? :)

[Marro98]
0

Jag fick tyvär inte :(

Fick ta emot en unge från min första kull akut tyvär :/ oansvariga ägare gör mig riktigt trött i huvudet…

mandyosv
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#15 Vill du ha henne? =)

#16 synd  =(

Hon är snäll att ha i handen men är inte mycket hanterad! Kan bli lite rädd när man ska ta upp henne osv!

Hamsterlycka
0

#17 Tyvärr, vill så gärna men får hem en tredje hamster i sommar och mina föräldrar tycker det räcker så fram tills i september då jag planerar tt ta en kull. Jag hoppas innerligt att hon får ett fint hem med mycket kärlek och omsorg, det förtjänar hon! Har du lagt upp en annons på blocket? Det borde funka! :) Tyvärr är det ju ganska många som backar för rödögda djur, tyvärr. :(