Sulfidas Eastwindy
Snyggisbruden i fläck-förpackning; Eastwindy i egen hög person! Hon är född 23 September och är efter Cocopopz Voldemort & Sulfidas Amazing Amber.
Har gjort en bildtråd till henne på SHF's forum men lägger väl upp några här också.. hon är ju såå fin! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Är verkligen kär i hennes teckning, rost dominant spot *muumms*
Jag är nästan avis på mig själv hihihi
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Söta små tofsar där bak också
_
Vackraste tösen på soffan!
_
Utforskar sitt nya hem lite :)
_
"Sniff sniff… du .. här har det inte varit städat på ett tag. Jag känner ju dofter från förra seklet herre gud!"
_

Sötis-tösen!!
Söt liten pingla 
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Sötsnuttan! 
// Sofia
Gud så fin hon är, blir lite avis på att du fått hem en sådan söt tös
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Hihi jaa hon är allt bra söt .. ser så mullig å gullig ut när hon knycklar ihop sig till en liten boll ^^
_
Tyckte hon var otroligt lik Mimi-Maj :D
Super vacker tjej!
#12 Ja nog finns det vissa likheter :p
_

Eastwindy är mycket finare än Mini-Maj var. Kan jag ju helt ärligt säga som hade lilla skrutten:)
Eastwindy är mycket rundare i huvudet och mer kompakt i kroppen. Men de är lika charmiga och söta båda två. Eller var, i mini-majs fall då.
Gulletösen blir bara goare och goare, mycket speciell och personlig tjej må jag säga! Älskar hennes söta lilla huvud och runda kropp ♥

Hade ett litet plasthjul i buren till henne, som jag trodde var fastsatt så att hon inte skulle använda det.. men visst var hon å sprang i det trots att det var så litet! Fick ju ta ut det då, men visst var hon finurlig som testade ;)

Ich bin haben schome toffsers on the butt!

Todiloo! det var sista bilden för denna gång ^^
_

// Sofia
Ååh så fin hon är! 
Tvär lägger upp nån bild på sötan, min dator är helknasig nu så den kan stänga av när som helst. Men forhoppningsvis hinner jag med nån bild iaf :)
_
Sötprupp! Hur är hon i storlek/vikt nu?
// Sofia
Har inte vägd henne men kan göra det sen, hon är inte super stor iaf. Men hon är proportionerlig iaf å definitivt ingen pytte. Rund och go å bra i hullet :)
_
Vore kul att veta :) Jordärtan är ju rött stor, snart 180g.
// Sofia
*går å väger henne på en gång*
_
Men jisses, va mycket det skiljer syskonen emellan.. Eastwindy väger 130 gram.. så din jordärta väger nästan 50 gram mer! 
_
Va? 130?!
// Sofia

Mäh, hade inga batterier i vågen. Tänke jämföra med syskonen.
Ja det kan ju verkligen slumpa alltså. Föräldrarna är ju jättestora. Mamma ligger ju på strax över 200g och även bakåt.
// Sofia
Haha jaa å så ger du den minsta till mig!? ;p
Men visst är det fult att det kan skilja så mycket, å den minsta i kullen behöver inte alls bli den minsta som vuxen. Titta bara på Ginova som Frida M tog ur min G-kull.. hon var ju pytte jämfört med syskonen hihi å så blev hon en stooor å fin tös .. är ju som rena rama lotteriet det där med att välja vem man ska behålla ur en kull för sånt är omöjligt att veta i förväg..
Jaja, hon har blivit jätte go iaf så jag är väldigt glad över henne! Inte alls sådär blyg å sprattlig längre *naaw*
_
Här kommer lite fler bilder på gumman, hon är så himla go & fin! 
_
Ojojoj! Vad fin hon blivit! Så himla gulligt ansikte! 
// Sofia
"bläe"
Lill tungan hihi
_
Ja hon är super söt, inte blivit nåt större i storleken men hon är desto mysigare att umgås med :) Jätte fin tös!
Fotade igår kväll:
_
"oooh.. vad är det här..?"
_
"häftigt! det finns ju en ingång här!"
_
"Awsome! Socks rocks!"
_
"Vet precis vart jag ska sova i natt.. bäst att hämta snuttefilten och ficklampan så kan jag ligga och läsa serietidningar huur länge jag vill.."
_
Men vilken goding du har fått, Monica! :) Underbart söt!
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Så gullig hon är 
Hihi ja hon är väldigt söt!
_
Så vacker hon e
Älskar hennes toffsar!
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida