Sapphire pearl!
Jag söker en sapphire pearl dvärghamster!Det ska va en hona och hon ska "andvändas "till avel och mycket, mycket gos<3Hon ska vara högst 8 veckor gamal.Hör gärna av dig på min mejl adress zebba@hotmail.se !Bor i s.s sandby, lund men transport kan fixas till malmö!
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
Kolla på Vildvittrans uppfödning, hon föder upp i ljungby (?) men hon brukar kunna få ner hamstrar till Lund. Tror inte att hon har någon kull med en otingad sapphire pearl just nu men hon får säkert en snart!
Har själv en totlat underbar hamster därifrån och bor i Lund. Hon är super duper gosig.
Hon heter Em I Am här på iFokus.
Sen finns det också Lejonhjärtats uppfödning i Eslöv, men dom har jag inte så mycket koll på.
// Nadja
vad bra ska kolla in dom 
Ha det bra !
*vink vink här är jag*
Jag har kull nu men har tyvärr ingen Sapphire Pearl som är otingad. Har nog en Sapphire tjej över. Hon är 4v och båda föräldrarna är engelska importer (från Wellingtons). Transport ner till Lund/Malmö går säkert att fixa.
Annars kommer det nog dröja en månad innan nästa kull kommer. Då kan det bli Sa Pearl igen.
Kika gärna in på min sida om du vill. www.vildvittrans.tk :)
Annars har Snögatans bebisar om transport går att ordna eftersom hon finns i Gävle. Fina trevliga hamstrar och har iaf haft många Pearl. Mapilamis har Pearlar just nu som är kanonfina! Hon o jag ska byta hamstrar snart så det kanske kan gå att ordna något där. Jag kan vara mellanhand så att säga. Transport brukar fixa sig så välj en uppfödare du gillar som har trevliga hamstrar så ordnar sig resten oftast :)
ok tack !
Ha det bra !