Sommarlov!
Ååh, snart sommarlov! När får ni sommarlov? Vad ska ni göra på sommaren?
Själv ska jag till mallorca med min kompis 2 dagar efter sommarlovet, och sedan till frankrike och danmark (legoland) :D Det ska bli jättekul! :)
Ja jag tog ju studenten förra året så mitt ''sommarlov'' är kort och gott att jobba (Y)
Mvh Miranda
Slugawoo's Guldhamsteruppfödning
8 Juni blir vi fria ;) Sedan fyller man 12 år den 12 juni, Gött! ;) I sommar så ska jag bara chilla typ, Gött det med ;)
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Tror jag slutar den 12, det ska bli så skönt! Kommer sommarjobba på 4H och ha en sommarhund, så det blir djur för hela slanten. Det blir härligt att ha massa tid för hampisarna också! 
Jag får sommarlov den 12 juni :) Börjar den 23 augusti, 1 dag innan min födelsedag ;)
#3 åh jag vill oc kså jobba på 4H! :D Jag rider där :)
Slutar 15 juni (: Ska på konfaläger i slutet av juli, annars är inget planerat. Ska bara njuta av att få vara ledig, och umgås massor med hamstrarna såklart :D
//Jessie
Slutar om 19 dagar :-) Dagen efter jag har slutat ska jag och min familj åka till kungsbacka och hämta hem en ljuvlig lagotto-valp :D
// Nadja
#5 Slutar också 15 ;D Ska åka till Holland och hälsa på släktingar. Men förutom det ska jag hinna; Tälta med vänner(på en ö!), gå på liseberg femton gånger, bada typ 150 gånger, rida massa, åka till sommarstället i dalsland… Med mera ;P
#6 jag vill också ha en till hund! :D Fast hellre en till hamster hihi :3
#7 har du egen häst eller ska du på läger? min ridning hade avslutning ii tisdags men jag ska hoppa clear round den 6 juni, vill rida hela sommaren :(
Själv tar man studenten på fredag, så har inget sommarlov. Utan har 3 veckor ledigt och sen börjar jag jobba.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
14 juni blir jag & alla andra elever fri från våran skola!
& 4 dagar före det så fyller man 14 år! :D
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
#8 Jag "jobbar" ju på ett stall, så vi får rida ganska ofta… :) Badade med hästarna för ett tag sedan, då blev jag trampad på foten av hästen jag red, hon hade skor men inte jag ;P Gjorde ont :s
Men va roligt med clear round! Hoppas att det går bra :) Såklart man vill rida hela sommarn! Jag vill rida och umgås med pållarna jämt ;D
#11 jaha! :D hur gammal är du? Aj det lät inte så kul..:( Japp, i tisdags hoppade jag och fick rosett :D ska hoppa samma häst nu :) ska bli jättekul!
#12 Har precis fyllt 15 :) Så jag jobbar ju inte egentligen, mn hjälper till och får rida som betalning…
Nepp, gjorde j*vligt ont ;P :S
Roligt, har bara tävlat islandshäst ännu, och det är ju gångarter och sånt :)
#13 jaha :) jag skulle vilja jobba på stallet där jag rider, men jag är bara snart 14 :( skulle nästan kunna göra det gratis, så jättebra med lektionernsom betalning ;) Jaha okej, jag har aldrig ridit en islandshäst tror jag :) skulle vara kul att testa ;)
Inga speciella planer, åker till Norge en liten sväng i Juni då min moster ska gifta sig, annars är det väl att ta det lugnt, umgås med djuret, pojkvännen och random folk. Vila upp mig iallafall, för i höst kommer jag antagligen börja plugga igen! 
// Lise
When nothing goes right, go left!

Jag är ju vuxen, men pluggar på universitet så jag har ju sommarlov ändå. Jag ska såklart ägna det åt att jobba rätt mycket, men på mitt jobb går vi långa pass (ofta 12.5 timme), så det blir många lediga dagar. Det jag ser fram emot mest är en veckas agilitytävlingar i Värmland i juli. I övrigt så är inte så mycket planerat, någon tripp till Liseberg blir det säkert, kanske någon weekendtripp nånstans med.
Sedan så fyller jag 30 i augusti, jag hoppas på att ha möjlighet att kanske ge mig själv någon resa eller nåt i present.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Får sommarlov den 8de, räknar ner dagar kan jag säga ;)
Ska till Grönan, åka på kaninläger (tre dagar med bara kaniner, akninkompisar och kaninhoppning ♥), vara på 'Rock-off' - Ålands största atisthändelse ;) Då kommer typ Loreen, MÅSTE se henne :)
Sen ska jag fotografera så mycket jag bara kan ;)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#16 då kan jag passa dina hamstrar!! ;)
#14 Islandshästar är sååå mysiga…<3 ;)
Sommarlov? Vad är detta ni talar om? 
Går andra året på högskola och eftersom jag inte fick något sommarjobb i år så måste jag läsa sommarkurser under hela sommaren för att kunna klara hyran och räkningar 
Men men, till viss del så är jag ledig, läser distanskurser över nätet så är ju rätt felxibelt^^
#20 ååh vad synd.. :( Men skönt att kunna läsa hemma lite ibland också.
Det är därför jag vill bli en bloggare och kunna leva på bloggen så jag slipper jobab! :P
Jag slutar den 13:de. :) Under sommaren ska jag åka på läger i Filippinerna i två veckor! :) Det kommer bli ett jättekul läger med andra ungdomar från USA, Kanada, Norge och Filippinerna. Längtar sjukt mycket till det. #6 Kungsbacka?! Där bor jag ju! :)
//Anna :)
Jag slutar den 15 juni. :)
Det som jag vet jag ska göra i sommar är ridläger, få en kull kattungar, Liseberg och köpa 2 hamstrar!
Kommer nog åka till Åland i sommar också och sen till nåt varmt land i höst :)
Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,
Jag slutar den 15 juni. :)
Det som jag vet jag ska göra i sommar är ridläger, få en kull kattungar, Liseberg och köpa 2 hamstrar!
Kommer nog åka till Åland i sommar också och sen till nåt varmt land i höst :)
#23 Åh kattungar, vad är det för ras? 
Jag slutar den 8 Juni tror jag. Då ska jag ha hamstrarna hemma och gosa och pyssla med dem, ta hand om mig häst, städa åt djuren, m.m. det mesta innebär djuren, men sen ska vi också bada, då vi bor 50 meter från mälaren och en stor bad strand. Sen har vi även en egen ö som vi åker till med våra båtar. Sen ska jag tjata på mamma att få en kattunge från Alice (Alice98) 
#25 det är ju min favoritras, Maine Cooooooooooooons! 

#27 Åh de är så fina!
Lycka till med tjatandet! 
Ja, Sniff, du fick ju svaret av Ronja.
hehe.
Ronja, om du fick komma hit och träffa kattungarna, skulle du dö då? 

#29 jag skulle nog mer än dööö! :D
#30 Vad synd, för att du skulle fått komma hit! 
ÅÅh… Maine Cooooons! Haha, de som är så söta…
Kanske kan man låna några stycken? Och kanske ska man strunta i att lämna tillbaka dem sedan??… XD
#32 Haha, glöm och dröm! :P Men du får gärna köpa en, dom kostar 7.000kr/st 
#33 Haha, mitt minne är inte det bästa så det ska nog gå bra…
Tror tyvärr inte att våran katt skulle uppskatta om vi tog hem en kattunge, hur söt den än är :( Hon är livrädd för andra katter, särskillt grannens kattunge :/ Min dumma kisse<3 Men bilder vill vi allt ha på kattungarna!
sommarlov 14:de o.o' Vet inte xD
#34 Haha, okej :) Bilder kommer ;P
#36 Då är jag nöjd! X)
#39 Men gu vilken fin häst! :D Vilken ras? :)
Jag ska till Amsterdam :)
och vara hemma, åka till Mormor & Morfar, Framor och vara ännu mer hemma XD
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
#39 Tack,visst är hon! ;)
Hon är en korsning mellan kallblods travare och okänd ponny. :)
Mvh/Ellen<3
#41 Okej, tyckte att jag kände igen henne från någonstans, men det kan inte varit hon ;)
#42 Rider du? :)
Mvh/Ellen<3
Lite ändring på vad jag ska göra på sommarlovet; jag ska inte köpa nå hamstrar på sommarlovet… Det blev ändrat, jag köpte dom igår! :D
Tack Ronja för två helt fantastiska hampisar! ♥
#43 Japp, just nu islandshäst, men förut red jag "vanliga" hästar… :D
#44 Vad roligt! Vilka färger? :)
Jag får sommarlov den 14 juni!Dagen efter skolavslutningen ska jag till åhus! Och den 15 juli ska jag till göteborg.Annars har jag väl inget speciellt för mig förutom att sola, bada och såklart hålla på med hamstrarna!:)
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
#45 Sapphire och Sapphire pearl! :D
Jag ska på språkresa till Malta den 11. :D Längtar som tusan! Annars blir det vell mest att vara hemma med djuren och leva "sommarlivet"! :)
Sajtvärd för Valp & unghund
Mvh Mika
verkar som alla ska ha kul på sommarlovet! ;)
#45 Kul,var rider du? :)
Mvh/Ellen<3
Jag ska ta hand om djurungar, då jag har 3 kullar här hemma nu. ;) Kan ändå inte göra så mycket, har 40 djur som ska ha mat och komma ut. Men blir väl att jag åker ut i familjens segelbåt över natten några gånger. Sen börjar jobbet om ca 3 veckor, så ska ta det lugn hadde jag tänkt.
Eventuellt åka till liseberg, på bio och vara med kompisar. Läsa på körkortet, övningsköra och leta lägenhet blir det absolut. :)
Sen kanske jag startar något projekt, som har med djuren att göra. 
mer vill jag inte säga där.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida