Är detta sött?
Min Amber från min 3:dje kull är den mest underbaraste hamstern jag träffat. Hon är från min A-kull och kallas för ängel i hamsterformat. Eller ja vi kallar henne Amber och sen säger vi det. :)
Hon kommer överens med alla sorters djur. hon är bästis med min ena hund och brukar gosa med henne. Sen skulle hon nog kunna bo i flock. Hon är verkligen snäll mot alla och i henne finns bara kärlek.
Jag skulle kunna göra vad som helst med henne och hon skulle inte streta imot det minsta (alltså inte elaka saker). Hon har aldrig bitit någon eller ens försökt. Redan från start har hon varit en ängel och denna tjej kommer jag ha många glada stunder med.
Nyss gick jag upp i mitt rum för att fota henne och Flingans Kquattro från min K-kull. Denna bild fick jag. Amber sitter lite smått beskyddande över Kquarrto och tvättar sig. Hon älskar små bebisar och hon sätter sig gärna över dem så ingen ska göra illa dem.
När hon väl har satt sig tillrätta började hon tvätta sig. Hon är verkligen underbar min Amber! 
Amber är Offwhite lh och Kquattro är Agouti pearl :)
Gud så sött! <3
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
Otroligt och väldigt sött!
Dem tackar! :D
#2 Ja, det är lite konstigt att Amber gillar att vara med andra hamstrar. Hon gillar inte att bli lämnad själv en för lång tid och skulle som sagt helst haft en till hamster i buren att gosa med. När hon hade ungar ville hon inte lämna dem ifrån sig. Den sista stannade tills den var 8 veckor. När jag tog bort ungen blev Amber rastlös och det syntes att hon hatar att vara själv och att hon blev ledsen. Kändes så elakt att ta ifrån henne sin bebis men jag vill ju inte bryta mot någon lag. :(
Nu har nog Amber kommit över det. Men när hon får träffa andra ungar (dem vuxna vill inte ha med henne att göra så det är ungar som hon får träffa små stunder per dag) då blir hon överlycklig. Det ser man klart på hennes sett att hon blir glad. Hon utstrålar glädje, det kanske syns på bilden? 
Kan se det framför mig. Facinerande!
Vilka är föräldrarna?
Gud vad sött! Själv tycker jag att Dolly är den snällaste jag mött och hon känns lite som en flock hamster. :) Dom kanske blir så av att bo hos dig Ronja? ;)
#4 Ja, det är riktigt cool. :D Föräldrarna till Amber är dock motsattsen. Mamma Donna är en liten surtant. :P Inte mot mig men mot andra hamstrar. Pappan är ju lite så också! 
#5 Dolly, ja hon är moster åt Amber och var nästan så hon också. Inte lika sällskapli, alltså till andra hamstrar, förutom hennes ungar. :D Men hon var gärna tillsammans med barnen väldigt länge. Sen även
Dollys barn Bluebell eller Tofflan silvermink är som Dolly. Hon älskar att vara med sina ungar. Dock fick hon flyttas från sina ungar för hennes ungar försökte bestämma över henne så hon fick ett litet sår på magen. Som tur blev det inte värre för jag flyttade på dem. :)
Va guulligt :D <3
Aw vad sött! Behåller du henne?
#6 Vad roligt att höra! Hade så gärna tagit en kull på Dolly eftersom hennes fina temprament! Helt underbar är hon! Synd att hon fått sina kullar och är gammal. :(
#7 Dem tackar! :D
#8 Menar du Flingans Kquattro? Ja, hon stannar här! 
#9 Ja, men ni har ju coconut efter henne.
Fast det förstår jag. Hon är verkligen underbar! 
Ja fast hon är ju inte min
Jaja ska få ha en av Jessikas honor här när den ska få ungar eftersom jag så gärna vill vara med om ungar.
Fast det hade varit roligt att ta en kull på Dolly men vill inte utsätta henne för det ju.
#10 nej jag menar guldisen :D
#12 Nej, hon är ju 1 år och 7 månader redan. Lilla gumman! 
#13 Jaha, ja gud, hon skulle jag aldrig kunna skiljas från. Hon är ju från min 3:dje kull och jag har haft ca 14 kullar. Hon är redan 1 år och 3 månader. :D
Hon är tant Dolly här hemma XD Hade bara varit trevligt att ha en sådan fin hamster att ta en första kull på men nu blir det inte så. :)
#14 jaha, haha :P
Naw, gud vad sött! Vilken härlig guldhamster som trivs med andra djur, även fast det inte är naturligt så är det ju väldigt charmerande
. Min Tom här hemma är likadan, han älskar andra djurs sällskap. Han kan också gosa med dvärghamstrarna
.
Mvh Alicia.
#17 ja, det är ju absolut inte naturligt. Men jag blir så glad när jag ser Amber tillsammans med ett annat djur.
Det är så gulligt! 
Vad roligt, Tom är så söt! 
Nej, gud vad sött! ♥
Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,