Din favoritfärg/ras
Som rubriken lyder, vilken favoritras/favoritfärg har du på hamster och varför?
Själv tycker jag om vit svartögd långhår när det gäller guldhamster eftersom de i den färgen liknar en liten isbjörn. Men rasen Campbell i färgen Opal är också av en favorit pga att färgen verkar mjuk/varm på något sätt.
//Medarbetare på Hamster iFokus och Akvariefisk iFokus.
svartögd creme guld :)
Silversobel eller/och sobel (guldhamster)
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Dove satin kh! (guldhamster)
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram
Vilken svår fråga! Jag gillar guldhamster bäst.
Finns så många fina färger, men sobel/silversobel (även bö), mink, sö vit, creme och rost är nog mina storfavvisar. Sen är det alltid supersnyggt med dominant spot på de mörka färgerna :D
// Sofia

Mina favoritfärger är nog cinnamon (gärna skp/vit eller bandad), caramel rö, creme rö, dove och svart 
Sedan tycker jag om mandarin (vintervit), black (campbell), husky (roborovski) och augoti (kines) 
Guldhamster är min all time favorit. Favorit färger är svart,svart skp och skp/vit samt ba,svartgul,gul,choklad,choklad skp och skp/vit,dove, dove skp och skp/vit samt ba, chinnamon när det kommer till KH
Hos LH är mina favoritfärger,sö,creme,mink,sobel,silversvart,chinnamon,svart,choklad,schoklad skp och skp/vit samt normalfärgad och normalfärgad umb.
De skall hälst vara rex för jag är en sann rex toka. Men satiner och vanliga är också läckra.
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Guldhamster NF LH no doubt
Hos KH ar det nog Offwhite satin
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
Så ska de se ut! Guldis i choklad, mumms
(fast ska jag räkna upp färger jag gillar starkt, då blir det lååång lista)
--------------
//Tilda, http://guldis.bloggplatsen.se
Medarbetare på Hamster ifokus
Favoritras, är Guldhamster.
Hmm vilken färg var allt en klurig fråga, väldigt svårt att bestämma mig, bokstavligen älskar ju en riktigt mörk nf umb, nf eller en sg med bra svärta.
Men som sagt jag har många svagheter, rödögd silvergrå,cinnamon, koppar,dove,black yellow, svart och sobel för att bara nämna några av de färger som ligger mig varmt om hjärtat
Hilma-Silvergrå
Är det ok att lägga ut en bild som inte jag har tagit på Hilma, om jag skriver fotografens namn?
Svårt att välja, men roborovski är nog min favorit
. Färgen hos roborovski är cream (en ny färg hos robbar) jag tycker om bäst
. men tycker även om agoutier med korekt teckning, dom är riktigt läkra
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
MANDARIIN
Dominant spot!
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Jag älskar alla färger på hamstrar, jättesvårt att välja! Men man skulle ju inte tacka nej till en liten Sobel eller Albino!
Juste min favvo ras är guldhamster?
//Nova
Favoriten är ju såklart guldhamster i korthår (gärna satin).
Favoritfärger har jag väldans många, bland annat rost umb, koppar, dominant spot (dock är det teckning) etc.

#18 *_* ÅH!

För mig är det nog brun örad offwhite lh satin
S.ö vit satin och Mandarin ;D
Hmm.. gillar de flesta färger hos guldhamster.. Super svårt att välja då det finns så ohyggligt många vackra kombinationer 
Hos dvärghamster är min favorit vintervit i sapphire å mandarin 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Favoreitrasen är Guldhamster såklart, och favoritfärgerna är då många … men om jag måste välja så tar jag nog black/yellow, cinnamon, caramel och normalfärgad dominant spot. 
Silvergrå och bö. offwhite i satin långhår :)
(Guldhamster)
/Nicole
http://nicoletollemark.weebly.com

Normalfärgad Dominant spot!
för dom är ju så mysiga och söta
Guldhamster: Alla former av Dominant Spot, ÄLSKAR fläckar!
Dvärghamster: Vintervit Mandarin Agouti och Sapphire Pearl! 
//Caroline
Oj.. Alla verkar ha guldhamstrar här:O!
Själv har jag BARA dvärgisar och tycker om dem bäst! Fast.. mysigt med en guldis gentligen:/ Hursomhelst är Mandarin Sapphire Vintervit finast:] Eller nån slags Hybrid är oxå väldigt fina (A)
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
#32 äsch, jag har både guld & dvärg ;D
#27 Kul att du delar med dig, hon såg riktigt mörk ut! Super fin tös 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
33# skönt att höra :$ Man känner sig ensam om att bara ha dvärg:]
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Min favorit teckning är dominant spot
Resen är guldhamster
Och färgen är Cinnamon
//Nova
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
s.ö creme och normalfärgat sitter aldrig fel, fast offwhite är riktigt snyggt!
Mvh Alicia.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Favorit ras är Guldhamster :)
Favoritfärger är silvergrå, svart och b.ö sobel. Speciellt svart bandad och svart dominat spot gillar jag ^^
Guldhamstern är min favorit! Gillar nog mest mörka färger! Svart, sobel, silversobel , sobel b.ö, chocklad! Tycker också mycket om teckningen d.s , den tycker jag mest om i färgerna normalfärgad och svart!
Kan även tycka att offwhite är en fin färg! tycker om många färger men dom nämda är nog mina favoriter :>
Jag föredrar guldhamstrar, och vackrast är svarta långhår eller svartögda vita, både korthår och långhår. :) En färg+teckning jag också älskar är svartögd creme bandad satin långhår. Creme är SÅ vackert i satin, som spunnet guld, och vitt är så rent och vackert. ^^
Hos dvärghamstrar så är den vackraste en dvärghamsterkille jag hade, som (jag gissar) var mandarin och dessutom rödögd, så han fick aldrig någon tippning utan var guldgul tills han dog. :)
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Putt! :)
//Medarbetare på Hamster iFokus och Akvariefisk iFokus.
Såklart guldhamster!
Favoritfärgen är solklart creme, sen gillar jag svart.
Favvomönstren är ds och skp med vitt (gärna i svart)
Choklad, silvergrå, silversvart och mink :)
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Jag tycker att offwite guldhamster är superfina
Men när det handlar om dvärghamster är det vintervit agouti pearl som gäller! ;P
Guldhamster är helt klart min favorit ras.
Min favoritfärg är helt klart silvermink sen kommer mink, koppar, sobel silversobel homozygot satin, vit och creme satin. Sen gillar jag även dove och champange.
Teckningar är bandad som jag gillar mest, men helst helfärgade. Rex är något jag skulle vilja avla på. Dock har jag inte fått fram någon än. :(
Dominant spot är fint i cinnamon och svartbaserade färger. :)