hemsida?
Hej 
Vet att många som har hamsteruppfödningar har jättefina hemsidor och så
funderar själv på att göra en hemsida med lite fakta om guldhamstrar osv. Möjligtvis ifall jag börjar med uppfödning eller tar en kull och sådär…
Har ni några tips på sidor(eller vad man ska kalla det) där man kan göra sin egen hemsida enkelt(då jag inte är något datageni) och utan att det behöver kosta
?
Jag har gjort min på weebly och jag är jätte nöjd (vill du se min hemsida kolla länken under) 
//Flöffo
#1 Den är jättefin
! verkar vara en bra sida, ska kolla in den ^^
jag använder wix.com
här är min sida http://www.wix.com/slugawoo/slugawoo
Mvh Miranda
Slugawoo's Guldhamsteruppfödning
#2 Tack 
//Flöffo
#3 Jättefin hemsida :)!!
Jag har gjort min på weebly ;)
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
jag har gjort min på www.123minsida.se men där kostar det efter nån månad.Tycker nog att du ska sattsa på weebly! :)
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
Jag har gjort min på weebly. Tycker det fungerar bra, lätt att jobba med och lätt att få det översiktligt och tydligt.
jättetacksam för tipsen
!!! Alla har väldigt fina hemsidor, får se om jag lyckas göra en lika fin…
Har i alla fall börjat med en på Weebly och den verkar lätthanterlig 
Även jag har gjort min på weebly 
Jag har också weebly, har haft den länge och har aldrig varit så nöjd med en sida förut!
Det går att ladda upp obegränsat med bilder utan att det kostar och sidan är lätt att lära sig bara man nöter på lite grann.
Älskar min gröna sida och kommer aldrig att byta den, om jag inte måste då vill säga :p
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Jag har gjort min i weebly men det finns ju även Cybersite!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
När man gör på Weebly kan man lägga in bilder och ändra hemsidan efter man publicerat den
? Har nämligen gjort en del på den.. Tänkte mig kanske fråga efter lite åsikter om hur den verkar 
ja absolut. Du kan ändra, ta bort, lägga till hur mycket du vill även efter att du har publicerat :)
har också min på weebly. Har varit ganska nöjd. Går lite slött ibland o ibland krånglar det med visningen. Två har fått varning om virus som i så fall finns på weeblys server. Men supporten verkar vara angelägna o villiga att reda ut det så det löser sig nog. :)
Här kommer länken… Var snälla med kritiken
fransilahamster.weebly.com
#3 Jätte bra och intressant sida, syftar på fakta oh så :) jättefin!¨
#5 ja den vart jätte fin, men försök ha en annan stil på rubriken då det var lite svårläst :) men absolut jätte bra! Ska göra en sida om våra hamstrar också, ha det bäst! 
Ni som har subdomain weebly. com hittar man eran sida om man googlar på den eller hamster?
Det gör man inte med min och vet inte riktigt hur det funkar 
Ja, det gör man, men det tog några dagar innan den var sökbar på google.
/Ingunn
Jag gjorde min uppfödning & min faktasida på weebly :)
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
#18 Okej men va bra :)
#19 jättefina sidor :)!