Cocopopz Cirrus
Äntligen(!!!) har jag en Cocopopz hamster, har försökt få en länge men inte lyckats. Nu på jobbet fanns det en liten kille som uppfödaren trodde ingen skulle vilja ha så jag fick honom gratis!
Han heter Cocopopz Cirrus och är en albino lh kille, guldhamster ofc. Har alltid velat ha en rödögd liten snutt. Mamma heter Cocopopz Rhianna Ridgeback och är Nf lh och pappa heter Cocopopz Havtorn och är Offwhite bö lh. Han är född 2012-03-23.
Fick lite halvdanna bilder på honom, bättre kommer att komma! 
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

#3 Kolla in baktassen som är på det svarta; Jag säger ju att han skulle göra sig bättre med svart bakgrund! ;D Haha!
Lilla sötnöten! Du vart kär i honom och jag i hans dubbelt så stora bror. ;) Thihi!
// Nathalie
Höhö jag gillar inte svart hihih 
Du skulle tagit brodern haha han var snygg som attan!
Köpte min på Netonnet för 600 kr! Ur bra, dock lite liten men till hamstrarna är den underbar! Den kanske är 50x50 cm eller så! Finns med vit, svart, blå och röd bakrund 

#7 Men testa med den blåa bakgrunden då! Det kan säkert bli snyggt!! Du måste byta bort den vita när du fotar honom och Cream! ;P Annars ser man ju inte hur snygga dom är! ;D
// Nathalie
Åh, vilken sötnos!
Han är väll brunörad Albino? Han har i alla fall bruna/ofärgade öron. :) I så fall är han en maskad Rost, offwhite bö m.m 
Roligt med Albino. Det är ju såå fint! 
#8 Hmm.. Skepptisk.. Men kanske ;) gar så svårt för färgbakrunder ;) #9 ja, det har du nog rätt i, tänkte inte på det utan skrev mer vad som stod på stamtavlan! Men det har du nog rätt i! :)
Vilken söt liten cocopopzare :D
sååååå söt <3
###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**