Hamster iFokus

Hamster

Etikett: off-topic
Läst 1181 ggr
Hamsterlycka
18

Vill bara säga: Tack så mycket!

Vill bara säga att jag tycker jättemycket om er. Allihop. De flesta vet inte vem jag är, men ni stöttar, tröstar, hjälper och mycket mer! Vi har alla något gemensamt; våran kärlek till hamstrar. För mig är det en trygghet att vara här, att alltid veta att nån kan hjälpa till. Det betyder såå mycket! Jag har varit ledsen länge nu över min hamsters bortgång, och många har det som jag, det känns lite bättre då, att jag inte är ensam om mina känslor. Jag är rätt så ny här, har bara varit medlem i några månader, men ändå känns det som att jag varit här länge. Tack för alla som skrivit i min tråd om Jack, skickat styrkekramar och tröstat. Det är värt mer än guld för mitt hjärta och det gör mig rörd att ni bryr er så mycket! Tack, fina, fina människor!

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Twisted_T
1

Skönt att du känner så! Då har vi gjort någonting bra :)! Toppen inlägg, bra med pepp om att vara snälla och trevliga och hjälpa varrandra. Har varit lite bråk men nu börjar det ju bli bättre! :)

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

Odette
3

Mäh, bara en som svarat ju.. Va gulligt av dig ändå att skriva så uppmuntrande till oss alla. Det ska ju vara ett forum för alla- och att man känner en trygghet i vad som sägs och att man får stöd och råd är ju underbart.

Hoppas att fler känner så :)

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

[Em_I_Am]
1

Sånt här blir man glad av och jag tycker också det här är ett supertrevligt forum! Man lär sig såååå mycket och det är så himla roligt att prata djur med folk i alla åldrar. För som du säger har vi ju alla samma intresse och vilka skulle man annars terra med alla bilder, berättelser, nojjiga frågor osv ;)

Hamsterlycka
0

Ja precis, vi lär av varandra! Det var ju faktiskt den här sidan som gjorde att jag ville börja föda upp, och nu kommer den drömmen att gå i uppfyllelse! Jag kan MYCKET mer om hamstrar och uppfödning, känner mig säkrare ifall det skulle hända nått med hamstrarna och så. :) Och det är ju för att alla goa människor här har lärt mig! :D

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Zorro_Tiger
1

Jag håller fullständigt med Hamsterlycka! Om jag inte hade hittat Hamsterifokus så hade mina hamstrar nog varit de olycklligaste hamstrarna ever typ :(

Det jag tycker är det bästa av allt är nog att vi alla hjälps åt oavsätt ålder! :-)  Som jag är bara är elva år har fått hjälp av de lite äldre och ibllnd kanske det finns fall där jag har hjälpt äldre :)

Något annat som jag tycker är bra är att det inte är lika mycket bråk som förut ( Som #1 skriver ) för i början när jag komm hitt så var det ganska mycket bråk men det är knappt några alls nu. Men det finns ju såklart lite hetsiga DISSKUTIONER (Stavning xd)

Det var typ allt jag ville säga så Bye! :)

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

NinjaKakan
0

Jag håller med dig hamsterlyckan. Helt underbart forum och stöttande människor också. Man kan ju skriva om vadsomhelst och ändå få hjälp. ^^ TACK