Hamster iFokus

Hamster

Etikettkinesisk
Läst 2187 ggr
Roxie
4

Lille kinesen Hai!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna lilla kille är den enda som bor kvar hos mig nu. En liten kinesisk dvärghamster vid namnet Hai. Han kommer från Goldens uppfödning.

Han är den som får mig att överleva tomheten efter alla mina underbara guldhamstrar..

Jisses så bortskämd han har blivit den senaste veckan. Innan hade jag inte särskilt mycket tid att bevara på alla enskilda djur, men nu har jag all den tid att lägga på denna lille parvel.

Så söt och go är han och som vi utvecklats tillsammans de senaste dagarna. Han klättrar nästan upp i handen självmant. Det trodde jag inte :)

// Sofia

Roxie
0

Hihi, så roligt hur han lägger "paketet" utanför matskålen ;)

// Sofia

nakuta
1

Men gud sicken sötnöt Kyss

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

Roxie
1

Riktigt liten klätterapa! Hihi, ingen tvekan om att det är en grabb i alla fall ;)

// Sofia

Roonja
0

Hahahaha, vilken liten sötsak! Kyss

Hanar måste vara dubbelt så långa som honor! ObestämdTungan ute

Michaela-N
1

Kineser är ju faktiskt riktigt söta! Vilka… kulor… han har! xD

Ozanna
0

Vilken liten sötis! :)

//Anna :)

luddtott
2

:D OJ vilka kulor!

Min Hybrid satt, när hon fick mat på bordet, med rumpan på underlägget och åt från tallriken med fötterna på bordet :)

Skönt att höra att du iaf har en liten pälsboll hemma!

Får erkänna att jag tänkt lite då o då på dej o hur sjukt tomt det måste va!

Visst det är klart det är tomt endå det för står jag…men du har iaf en liten med betoning på liten;)…så det är inte helt tomt…

Griffe är en sålänge symtomfri så vi får se…. men vi är nog en och annan som tittar på våra ulltussar och tänker lite på dej ibland…hade det jädra viruset inte varit så smittsmat så Griffe säkert oxå har det så hade jag erbjudit dej att få låna honom om du hade velat starta om med avlandet.

Det är klart att det är lite drygt med viruset men du kunde juh inte veta att du fick hem smittade hamstrar och Jag får säga att det va starkt gjort att du orkade ta beslutet!

Se nu till att bli klar med utbildningen snart så du kan komma igång igen så jag kan få tag i en efterträdare till Griffe den dan han lämnar in!

NinjaKakan
2

Min första tanke vid första bilden. Vilken tjock svans han har :O Sen insåg jag faktiskt att det var pungen och utbrast i ett hysteriskt asgarv av min okunnighet :P Söt var lille parveln iaf :D

Roxie
1

#7 tack för de värmande orden :) jag håller tummarna att Griffe klarar sig undan detta! #8 nog är det en tjock svans alltid ;)

// Sofia

[squash97]
0

#0 Min första tanke var; Men vilken smal mage… Eller? Nej, en svans? Men hans tassar sitter ju där?? Jaha… Oskyldig

Man är aldrig ensam<3 :)

nadilda
0

Silken söt grabb! Så härligt för dig att du åtminstonde får ha honom kvar hos dig!

Kyss

HejPåDig
0

Åh, vilken söt liten sak ^^

mjuhm
0

#8 HAHAHAHA DÖR!

Ts, ååh så söt han är! Tur att någon kan fylla tomrummet efter alla dina guldhamstrar..!

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Novis10
0

Vilken söt liten krabat:*

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Anena
0

Åh vad söt han är. Kineser är så söta och jag saknar Lii så mycket. Tänk att dessa små liv kan ta en sådan stor plats i våra hjärtan. Jag är i alla fall glad att du har honom.
Själva har vi Choxi från Anna CDSG. En liten pärla med glimten i ögat, som gärna hitta på bus när hon kan.

[Em_I_Am]
0

Skönt att du har en liten att glädjas över. Han är fruktansvärt söt och jag måste säga att Kineser är något jag fastnar mer och mer för. Jag har gosat med en liten söt dom spot tjej senast idag och jag ville hemskt gärna stoppa ner henne i fickan och ta med hem ;)

De få Kineser jag har pysslat med har varit lite vilda i buren men otroligt lugna och gosiga när man tagit upp dom i handen.

AnnaCDSG
0

Så fin liten! :')