Polly Waffle X Dubbel-Huligan!
Hejsan! Nu under kvällen så parades mina två hamstrar Polly Waffle och Dubbel-Huligan. Polly är en långhårig choklad hona som är helt underbar. Hon kommer från Anna i Skövde. Dubbel-Huligan är en normalfärgad mörk långhårig hane som kommer från Annica i Finland och även han är bedårande. Med denna kull så vill jag få fram rexungar bland mina hamstrar och både Polly och Huligan bär på rex så det är ganska så troligt :). Denna kullen kommer att vara planerad att födas den 14 april och färgerna som jag hoppas på är någon/några choklader och även normalfärgat. Kullen kommer även att ha stamtavla :). Ja nu finns det inget annat än att hoppas att det tog sig och att det ligger några ungar i Pollys bo om 16 dagar! (Bilder kommer senare då jag är inne på mobilen) Hälsningar Alexia!
Åh vad kul! Hoppas det blir bäbisar
Wiiii, vad roligt! :D Casandra ser framemot att bli farmor.
Det gör även Dubbel-Huligans morfar! Han ser fram emot lite barnbarns barn…
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Vad roligt håller tummarna på bebisar till dig då. :)
Brorsan HappyHippo vinkar även till syrran! :D
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Igår så föddes kullen men jag vet inte hur många det är eftersom Polly är så duktig på att bädda och gömma ungarna. Men jag har sett så 3 eller 4 ungar så minst 3 små bäbisar. Jag bara längtar tills de blir större och börjar knata runt i buren och se om det blir någon rex :)
åh vad charmiga föräldrarna ser ut :)
Grattis till kullen Alexia
. Vad roligt att denna kull är född samma dag som Cookie, då om du sparar en ur kullen så kommer de ju att få ha släktkalas tillsammans i framtiden
.
Håller tummarna för att du fick en massa rex och roliga färger i denna kull!
Mvh Alicia.
Grattis till kullen, och superfina föräldrar! :P
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Polly Waffle är väl syster till min Toggi om jag inte är helt knäpp, väldigt roligt med kullen iaf! Grattis :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Lite uppdatering:
Den är en riktigt stor kull. Igår när jag tittade till dem så såg de ut att vara runt 14 eller 15 stycken. De är så himla söta när de bara ligger och sprattlar 
Tack så mycket för alla fina kommentarer! :)
#10 Jo du har helt rätt. Toggi och Polly är syskon!
Vill säga grattis till kullen.
Pollys syster Choxi hälsar att hon är en stolt moster.
Guuud vad söööta! Hoppas för kull! Hoppas, Hoppas!
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
#12 Tack så mycket! Polly hälsar tillbaka :)
#13 Tack så mycket! :)
Det är 14 små bäbisar men de som är mörka ser inte ut att vara choklad utan de är helt svarta. Så jag har en fråga, är chokladbäbisar svarta när de är små eller är färgen då svart?
Jag har även tittat könen på dem men jag kan inte se någon skillnad på hamstrarna så de har inga namn ännu :)
Men det ser ut så här!
Hanar:
Normalfärgad hane - 1
Normalfärgad hane - 2
Svart/Choklad hane - 1 ev. rex
Svart/Choklad hane - 2
Svart/Choklad hane - 3
Svart/Choklad hane - 4
Svart/Choklad hane - 5
Svart/Choklad hane - 6
Svart/Choklad hane - 7
Honor:
Svart/Choklad hona - 1
Svart/Choklad hona - 2
Normalfärgad hona - 1 ev. rex
Normalfärgad hona - 2
Normalfärgad hona - 3
Sen är även bilder tagna som jag hade tänkt visa!
Vad härligt! UNDERBARA små knyten!
Jättesöta!
Va fiina
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
Vill påpeka att bebisarna från denna kull kan bli långlivade om de har fått generna från sin farmorsfars sida. Både farmorfar och farmorsmor lever ännu. Farmorsfars far blev 2 år och 9 månader gammal…
Pluss att bebisarnas pappa kommer från klanen Dubbel som jag också kallar till ängla klanen då alla avkommor i denna klan är så underbart harmoniska,kärlekfulla och lugna individer…
Underbara bilder på bebisarna! Farmor,farnbröderna,farmorsfar och farmorsmor vinkar och hälsar…
Tack så mycket för alla era fina kommentarer!