Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 4561 ggr
[HamsterPamster]
0

Gekås i ullared

hej ;D Jag undrar om det är någon som varit på gekås i ullared och handlat hamstersaker.

isf om du varit där, finns det bra dvärg hamster saker där? har för mig att dom har en djuravdelning med hund-saker och katt-saker men vet inte om dom har för gnagare.

Eller kanske finns några andra bra saker som man kan köpa där och ha till sin hamster, även om det inte är meningen att dom ska användas till djur

vädligt tacksam för tips Flört

Kalendula
0

Finns inte så värst mycket för gnagare alls faktiskt där. Spån, transportburar, skålar o sånt. Sämre med leksaker.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

[HamsterPamster]
0

Okej tackar :)

Evovva
0

Det finns billiga bra transportburar, mat och  gnagarstänger. Tror inte att det var mycket mer. Men om man ändå är där är det klart värt att kolla läget.

Dom verkar få in mer saker för gnagare varje gång jag varit där.

Lojs
1

Tyvärr har de inte transportburarna längre. :( Synd, jag brukade köpa ett helt gäng varje gång jag var där.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[HamsterPamster]
1

sålänge som det finns  något där som är billigare än vad det är i djuraffärerna så blar jag glad ;D låter kanske lite snål men har inte så mycket pengar och vill ju ha bra saker endå.

Evovva
0

#4 När var du där??

Jag var där i slutet av Nov-11 och då hade dom i alla fall.

Hoppas verkligen inte att dom slutat med transportburar.

Lojs
0

#6 Jag är där minst en gång in månaden, var där senast i förra veckan.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[HamsterPamster]
0

ouch.. :( men jaja får la nöja mig med det dom har xP Hur såg dom ut btw?

Twisted_T
0

Ja de har slutat med transportburarna :( Min mor var där och handlade förra veckan och då var de slut sedan en tid tillbaka sa personalen.

Riktigt surt då det var ett bra pris och bra kvalité osv :)

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

Evovva
0

Nej vad trist. Och jag som bara köpte 1. Gråter

Hoppas dom börjar sälja igen.

Lojs
0

Angående hamstersaker generellt så är det riktigt dåligt utbud där, gnagarsakerna har ungefär samma pris som på de större mataffärerna häromkring. Det jag brukar köpa när jag är där är kattsand till hamstrarnas toaletter, katt/hundmat att blanda i torrfodret och matskålar som egentligen är till katt.

Medis på akvariefisk.

[Northbridge]
0

Riktigt lite saker till hamstrar, tycker jag. Obestämd