Exentrion's Garisto, rost lh
Vet inte om jag gett honom någon egen tråd, men här kommer iaf lite bilder på min super fina rost hane!
Är så himla kär i honom, han är från min G-kull efter JonaGold & Operatårta. Bland de bästa kullarna jag fått äran att föda upp- underbara på alla sätt och vis! 
Först en söt liten bebis bild på honom- 5 veckor gammal!
Växt på sig en del, här var han ca 2 månader.
**
**

**
**Älsklingen min, han passar ju i lila 

**
**
3 Månader 
Bara älskar hans färg! Rost i långhår ooooh *dregel varning*

Snyggo!!

Så söt där han sitter å filosoferar 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nej så puttunutti söt han är
Jättefin kille verkligen!! 
Mvh Alicia.
Superfin!! =)
Helt bedårande nalle ansikte. Liknar Dubbel-Casanova i ansiktet,verkligen. Härlig färg härlig hamster! Söt nalle! Väntar på att en kull skall födas vilket jag skall köpa en rost rex LH hane från! Rost är verkligen en läcker färg.
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Tack! Ja visst är han go, en av mina stora favoriter här hemma. Så snäll å mysig 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Smått & gott på en underbar kille, har typ inga nya bilder på honom men kan lägga upp de här iaf så får jag fota honom mer nån dag framöver ^^

Han är ju så himla fin på de här bilderna *gah*

Som sagt inga sprillans nya bilder men det kommer väl nån annan gång ^^
_
Vad stor han ser ut! Han ser verkligen supermysig ut med all päls 
Mvh Alicia.
Ja han är super go, å sådär tung och härlig i kroppen :)
Tror jag måste väga honom ikväll å se vad han ligger på…
_

Han är ju helt klart en av mina favoriter av dina också.
Ja jag fattar inte att jag inte tagit fler foton på han ??
Insåg det nu när jag skulle uppdatera tråden att det finns knappt några nya bilder, å det gillas inte om man heter Monica 
_
Syggaste Gaistro! Han är ju Morfar till min fina kull nu där jag har en unge som åtminstone är brunörad men är antingen nf (alltså rost) eller silvergrå (Brunörad silvergrå) Ser på bilderna att öronen på Gaistro är mörka, mörknar öronen med åldern? :)
Jättesöt 
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
#11 Ja öronen mörknar med åldern. Å han heter Garisto, inte Gaistro ;)
_
ah, jag har alltid sagt Gaistro x] tror att jag har en eller två rost i min kull :)
Åh, vilken snygging där! 
#15 Tack Ronja !
Här kommer en till bild som jag hittade i datorn, har mest gamla bilder på honom men det funkar ju det också :p
_
Vilken go liten kille! :)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!