Guenavera
Tänkte jag skulle presentera honan som jag sparat från min senaste kull. Hennes färg är rost, och hon är långhår.
Hennes namn är Guenavera, men kommer kallas Guen till vardags, enklare så tycker jag. :) Hela kullen har fått namn efter germaniska/arthoriska namn, och tycker Guen passar till sitt. 
e. Sulfidas Cozy Colorado, normalfärgad umborous långhår | u. Är min egenuppfödda Fairthorpe, caramel långhår.
En hona som gillar att vara nära matte, men ändå inte sådär jätte kelig, utan nöjer sig gott och väll att bara sitta i knäet och titta ut, vad som hände runt omkring. För det är vad hon vill ha koll på allt, man kan ju missa något spännande. 
Jag är väldigt glad för denna tjej utseende mäsigt, men även hennes temprament fast hoppas på att hon blir lugnare med tiden. Om allt känns rätt kommer hon få bli mamma om några månader, om jag hittar en pojkvän till henne då förstås, som är efter hennes förväntningar, en kräsen tjej är hon, men det ska man ju vara. 
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
söt
alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år
Super söt. :)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!

Så fin hon är!

Jättegöllig! Jag håller alla tummar för att mina rostar efter Colorado blir lika söta! =)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Så söt!
//Flöffo
Så söt :)
// Sofia
Denna tjejen börjar bli stor, fattas inte mycket från sin mammas storlek.
och hennes färg är sådär snyggt mörk. 
Söker annars med ljus och lyckta efter en partner att låna till henne om några månader (dock väljer jag inte vilken hane som helst, då jag inte vill försämra typen, färgen eller storleken på ungarna). :)
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Hon är jätte söt! 
//Flöffo
Såå vacker!
Jag bara älskar rost! 

Guen
//Frida
Fina tjejen. :)
//Frida
.
//Frida
och sista.
//Frida
Hon är otroligt vacker! 
Fick några foton igår på tjejen. :)
//Frida
Hon har verkligen blvit stor! :o :*
Riktigt söt iaf. :)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
-
//Frida
-
//Frida
Blev denna bilden också. :)
//Frida
#17 Visst har hon. :)
//Frida
Ho när ju helt Underbar!!! Så söt.. å fin. Mkt vacker tös må jag säga ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#20 Vilken perfekt bild på henne!
#12 är också jäääkligt gullig! Naaaaw ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Åh, jag bara älskar hennes utseende! 
Oh, vilken snygging! 
oj, är det rost? Jag trodde det var normalfärgat
Men älskar färgen rost, skulle såååå gärna vilja ha en rost! :D
Tack så mycket alla. 
#27 Hon är rost, då kindteckningarna är bruna. :) Gillar rost jag med. 
//Frida
ja