Veterinären på måndag..
Tog mod till mig och ringde till veterinären för att höra vad Willes nysningar kunde bero på. Fick inget trevligt bemötande, hon sa bara "bokar en tid till dig på måndag klockan halv fyra" men jätteuttråkad röst. Jaha…. tänkte jag bara. Men jaja, den tiden passade finnemang då jag slutar skolan vid 15.10 ;) Är jätteorolig för vad de ska säga.. vad ska jag vänta mig? ): Tycker det är rätt dyrt här, 350 spänn för en undersökning. Men vad gör jag inte för min lilla skatt? (:
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Oj, det var ju inget trevligt bemötande. När jag ringer till min veterinär klinik så pratar veterinärerna ihop sig lite för att ge mig ett så bra svar som möjligt, jag får inte ens boka en tid själv på telefon eftersom jag är under 18 år.
350 kr är inte så dyrt jämfört med min veterinärklinik, 500 kr för en undersökning. Jag håller med om att det är lite dyrt att besöka veterinär med hamster, det kostar ju mer än att få en veterinärundersökning än vad hamstern är köpt för.
Troligen så är det ingen fara om det bara är en liten förkylning, om nu inte veterinären du träffar inte vet ett dugg om hamstrar, då kan det bli problem. Men det går nog bra ska du se, veterinärer är ju till för att hjälpa
. Lycka till!
Mvh Alicia.
Tack så mycket! :) Oj, 500, det var ta mig tusan jättemycket ju! :o
Jag tror inte det är en förkylning, eftersom han har haft såhär i flera veckor nu. Min lilla skruttis..
Tack!
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13