Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 960 ggr
atlanta
0

Rasthage

Hur stora rasthagar har ni åt era guldisar och vad använder ni som hage? Vi har en plastlåda man har under sängen som är ca 70*70 men det är så låg kant så vi måste vakta hela tiden så han inte hoppar ut. Han får även springa lös i soffan ibland när det passar, men eftersom vi har både hund och katt så kan vi ju inet bara släppa lillen lös hur som helst.

Lojs
0

Jag har 3 rasthagar plus badkaret. En liten på kanske 50x50, den är en gammal tv-bänk som ligger på rygg. En större som är en gammal byro utan lådor på rygg, den är väl kanske 80x100 eller så. Och så har jag två plastlådor som sitter ihop med ett rör, de är nog ca 35x50 varje låda.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

UlrikaD
1

Jag har två stycken som är 150X50 i storlek. Vilket betyder att man snubblar och slår ihjäl sig på dem precis hela tiden!

luddtott
0

…vill man inte passa hela tiden kan man skära ut ett fål i ett plastlock för sänglådor och sätta nät över hålet… det som är bra med sänglådor e juh att dom går att stoppa in under sängen en stor SAMLA tar onekligen mer plats…

atlanta
0

#3 Det är det vi gillar med sänglådorna, de är smidiga att gömma. Men önskar att han inte var så rymningsbenägen den lilla rackaren Glad

luddtott
0

jo har länge sneglat på sänglåda jag med nackdelen är att dels får inte klätterprylarna plats dels måste man bedriva slöjd och plocka fram limpestol, köpa inmaskigt hönsnät så han inte kan ta sig genom hålen mm…så vi får se kanske står ja där en vacker dag med en sänglåda med när i mitten i nån form av kupolform så allt får plats :P …